Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες “τσίμπησαν” δίχως έλεος τα ριάλιτι – Τι έκαναν Big Brother και Bachelor

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Γι’ ακόμα ένα βράδυ η τηλεθέαση “παραδόθηκε” στην αυθεντική ελληνική μυθοπλασία και όχι στα ριάλιτι. Συγκεκριμένα, οι Άγριες Μέλισσες πήραν ξανά το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας, “δηλώνοντας” πως είναι πολύ… σκληρές για να πεθάνουν.

Έτσι ολοκληρώθηκε η εβδομάδα για τις πρωινές εκπομπές

Οι Άγριες Μέλισσες, λοιπόν, είχαν μέσο όρο στο γενικό σύνολο 30,9%, ενώ στο δυναμικό κοινό 28%.

Το Big Brother είχε 15,8% στο γενικό, ενώ στο δυναμικό 17,5%. Το Bachelor βρέθηκε πιο χαμηλά με 12,4% στο γενικό και 14% στο δυναμικό.

Η τηλεθέαση…

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 30,9%

Φως στο Τούνελ – 19,8%

Big Brother – 15,8%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 15,7%

Το Καφέ της Χαράς – 15,4%

Bachelor – 12,4%

Χιούστον το λύσαμε – 11,5%

Τα καλύτερά μας χρόνια – 8,1%

Σπίτι με το Mega – 4,5%

Αυτός και ο άλλος – 3,9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγριες Μέλισσες – 28%

Φως στο Τούνελ – 18,9%

Big Brother – 17,5%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 14,9%

Bachelor – 14%

Το Καφέ της Χαράς – 13,8%

Χιούστον το λύσαμε – 13,7%

Τα καλύτερά μας χρόνια – 8,1%

Αυτός και ο άλλος – 3,5%

Σπίτι με το Mega – 3,4%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.