Δηλώσεις στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ» και τον Σαράντη Μαριεττή παραχώρησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος. Ο γνωστός παρουσιαστής κλήθηκε να απαντήσει και για την αποχώρησή του, μαζί με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου, από την ΕΡΤ.
Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή εδώ στην ΕΡΤ»
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Πάντα όταν τελειώνει μια σεζόν, τα συναισθήματα είναι γλυκόπικρα. Σε οποιαδήποτε νέα αρχή, έχεις δημιουργικό άγχος, αγωνία… Έχεις πεταλούδες στο στομάχι!
Εμείς, από την πρώτη μέρα στην ΕΡΤ, βλέπαμε τα νούμερα τηλεθέασης, δεν τα αγνοήσαμε ποτέ, δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι.
Την επόμενη χρονιά δεν θα δείτε σχεδόν καμία αλλαγή. Μικρά πράγματα θα αλλάξουν, η εκπομπή θα είναι αυτή που ξέρουμε τόσα χρόνια», είπε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ