Στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» και τη Μένια Κούκου μίλησε η Μαίρη Αργυριάδου, η οποία απάντησε για το τέλος του “Breakfast@star”.
«Ήταν τέσσερα υπέροχα χρόνια, περάσαμε ωραία και στεναχωριόμαστε που θα αποχωριστούμε ο ένας τον άλλον. Δεν παίρνουμε εμείς τις αποφάσεις, είναι κύκλοι που ανοίγουν και κλείνουν», είπε αρχικά η Μαίρη Αργυριάδου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Μαίρη Αργυριάδου πρόσθεσε στη συνέχεια: «Δεν έχω επίσημη πρόταση για να είμαι στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα. Οι συζητήσεις θα γίνουν με την ολοκλήρωση των εκπομπών.
Δεν υπάρχει παρουσιαστής ή παρουσιάστρια που δεν θα μπορούσα να συνεργαστώ. Όλοι είναι υπέροχοι. Δεν ξέρω πού θα είμαι και τι θα κάνω την επόμενη σεζόν».
Δείτε όσα είπε η Μαίρη Αργυριάδου…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ