Τηλεθέαση: Η Σίσσυ Χρηστίδου κέρδισε στην πρωινή ζώνη

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Σε υψηλά επίπεδα κυμάνθηκε η εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου το πρωί το Σαββάτου 01 Φεβρουαρίου, αφήνοντας αρκετά πίσω τις υπόλοιπες εκπομπές του ανταγωνισμού. Μάλιστα, η πρωινή εκπομπή του Mega βρισκόταν σχεδόν για 1,5 ώρα πάνω από το 20% και ήταν το διάστημα που ξεκίνησε να ασχολείται με όσα είδαμε στον ελληνικό τελικό της Eurovision, ο οποίος εκ του αποτελέσματος χάρισε υψηλά νούμερα τηλεθέασης σε όσες εκπομπές επέλεξαν να τον συμπεριλάβουν στη θεματολογία τους. Τι τηλεθέαση έκαναν οι εκπομπές που βρίσκονταν απέναντι;

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η Σίσσυ Χρηστίδου «πέταξε» στο 17,8% και στη δεύτερη θέση με μεγάλη απόσταση βρέθηκαν οι Δεκατιανοί με 10,7%. Με μικρή διαφορά ακολούθησε ο Νίκος Μάνεσης με 10.6%. Χαμηλές επιδόσεις για τους Weekenders στον ΑΝΤ1, οι οποίοι περιορίστηκαν στο 6,6%, ενώ η πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ1 έκανε 2,3%.

Όσον αφορά το σύνολο, ο Νίκος Μάνεσης επικράτησε με 16,8% με την Σίσσυ Χρηστίδου και τους Δεκατιανούς να ισοφαρίζουν με 14,9%. Στο 7,3% έφτασαν οι Weekenders και στο 4% το Καλημέρα είπαμε;

Η τηλεθέαση αναλυτικά…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Χαμογέλα και πάλι – 17,8%

Δεκατιανοί – 10,7%

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 10,6%

Weekenders – 6,6%

Καλημέρα είπαμε; – 2,3%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 16,8%

Χαμογέλα και πάλι – 14,9%

Δεκατιανοί – 14,9%

Weekenders – 7,3%

Καλημέρα είπαμε; – 4%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.