Τηλεθέαση: Η Σίσσυ Χρηστίδου κέρδισε στην πρωινή ζώνη

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Σε υψηλά επίπεδα κυμάνθηκε η εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου το πρωί το Σαββάτου 01 Φεβρουαρίου, αφήνοντας αρκετά πίσω τις υπόλοιπες εκπομπές του ανταγωνισμού. Μάλιστα, η πρωινή εκπομπή του Mega βρισκόταν σχεδόν για 1,5 ώρα πάνω από το 20% και ήταν το διάστημα που ξεκίνησε να ασχολείται με όσα είδαμε στον ελληνικό τελικό της Eurovision, ο οποίος εκ του αποτελέσματος χάρισε υψηλά νούμερα τηλεθέασης σε όσες εκπομπές επέλεξαν να τον συμπεριλάβουν στη θεματολογία τους. Τι τηλεθέαση έκαναν οι εκπομπές που βρίσκονταν απέναντι;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η Σίσσυ Χρηστίδου «πέταξε» στο 17,8% και στη δεύτερη θέση με μεγάλη απόσταση βρέθηκαν οι Δεκατιανοί με 10,7%. Με μικρή διαφορά ακολούθησε ο Νίκος Μάνεσης με 10.6%. Χαμηλές επιδόσεις για τους Weekenders στον ΑΝΤ1, οι οποίοι περιορίστηκαν στο 6,6%, ενώ η πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ1 έκανε 2,3%.
Όσον αφορά το σύνολο, ο Νίκος Μάνεσης επικράτησε με 16,8% με την Σίσσυ Χρηστίδου και τους Δεκατιανούς να ισοφαρίζουν με 14,9%. Στο 7,3% έφτασαν οι Weekenders και στο 4% το Καλημέρα είπαμε;
Η τηλεθέαση αναλυτικά…
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Χαμογέλα και πάλι – 17,8%
Δεκατιανοί – 10,7%
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 10,6%
Weekenders – 6,6%
Καλημέρα είπαμε; – 2,3%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 16,8%
Χαμογέλα και πάλι – 14,9%
Δεκατιανοί – 14,9%
Weekenders – 7,3%
Καλημέρα είπαμε; – 4%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.