Η Square Enix φαίνεται έτοιμη να φέρει το Final Fantasy 7 Rebirth στη νέα κονσόλα της Nintendo, και σύμφωνα με τον σκηνοθέτη Naoki Hamaguchi, η ομάδα ανάπτυξης έχει μεγάλες φιλοδοξίες για τη Switch 2 έκδοση του παιχνιδιού. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Hamaguchi δήλωσε πως η ομάδα «δεν θα κάνει απλώς ένα port», αλλά στοχεύει σε μια εμπειρία που θα “εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητες της νέας κονσόλας”.
Η είδηση επιβεβαιώνει αυτό που πολλοί υποψιάζονταν: το Switch 2 θα διαθέτει αρκετή ισχύ ώστε να τρέχει AAA τίτλους με ποιότητα αντίστοιχη των PS5 και PC. Ο Hamaguchi σημείωσε ότι η Square Enix συνεργάζεται στενά με τη Nintendo για τη βέλτιστη βελτιστοποίηση, προκειμένου να διατηρηθεί η ρεαλιστική απεικόνιση, οι δυναμικοί φωτισμοί και τα ταχύτατα loading times που χαρακτηρίζουν την εμπειρία του Rebirth.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πέρα από ένα απλό port
Ο σκηνοθέτης εξήγησε ότι η ομάδα δεν θέλει να “περιορίσει” το παιχνίδι για να χωρέσει στο νέο hardware, αλλά να το προσαρμόσει έξυπνα. Αυτό σημαίνει πως ορισμένες τεχνικές, όπως το real-time rendering των περιβαλλόντων και το AI scaling στα textures, θα αξιοποιηθούν διαφορετικά, με στόχο η εμπειρία να παραμείνει «κινηματογραφική και βαθιά συναισθηματική».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Square Enix εργάζεται πάνω σε μια βελτιστοποιημένη μηχανή Unreal Engine 5 build, προσαρμοσμένη ειδικά για το Switch 2, κάτι που επιβεβαιώνει και την πρόθεση της εταιρείας να επενδύσει σοβαρά στο νέο hardware της Nintendo.
Μια στρατηγική συνεργασία με το βλέμμα στο μέλλον
Η μεταφορά του Final Fantasy 7 Rebirth στο Switch 2 δεν είναι απλώς μια τεχνική πρόκληση· είναι και μια στρατηγική κίνηση. Η Nintendo αναμένεται να λανσάρει τη νέα κονσόλα της το 2025, και το γεγονός ότι μια τόσο μεγάλη παραγωγή βρίσκεται ήδη σε φάση προσαρμογής δείχνει την πρόθεση των μεγάλων εκδοτών να στηρίξουν ενεργά το νέο οικοσύστημα.
Αν όλα πάνε όπως σχεδιάζεται, το Final Fantasy 7 Rebirth θα μπορούσε να γίνει ένα από τα πρώτα πραγματικά next-gen RPGs στο Switch 2, δείχνοντας πώς η Nintendo σκοπεύει να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα σε φορητό gaming και high-end εμπειρία κονσόλας.
Η Square Enix δεν έχει δώσει ημερομηνία κυκλοφορίας για τη Switch 2 έκδοση, ωστόσο ο Hamaguchi δήλωσε ότι “το αποτέλεσμα θα αξίζει την αναμονή”. Και αν όντως το παιχνίδι καταφέρει να κρατήσει την ίδια ποιότητα με τις εκδόσεις PS5 και PC, τότε ίσως μιλάμε για ένα ορόσημο που θα επαναπροσδιορίσει το τι σημαίνει “φορητό gaming”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

