Τι ψήνεται στα δελτία των καναλιών;

Μαγειρέματα και αλλαγές...

Στο twitter, ο επίσημος λογαρισμός των ειδήσεων του Mega, o @megagegonota, συνοδεύεται σχεδόν καθημερινά από σχόλια τύπου «ήρθε η ώρα να αλλάξουμε κανάλι», «τα Megagegonota έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο ανικανότητας (ή επιτηδευμέμνης στρέβλωσης) που κινδυνεύουν ακόμα και τα αδέσποτα», «Καθώς φεύγεις Τρέμη, μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου και τον Πρετεντέρη».

Οι παραπάνω φράσεις –και πολλές άλλες– ανήκουν σε αυτό που ονομάζουμε «δυναμικό κοινό», το κοινό δηλαδή για το οποίο κόπτονται τα κανάλια και προσπαθούν να το έχουν με το μέρος τους.

Από την άλλη μεριά τώρα αν χτυπήσει κανείς το λογαρισμό του ΑΝΤ1 στο τουήτερ, το @AntennaNews, oι τελευταίες αναρτήσεις έχουν να κάνουν απλώς με κάποια αναπαραγωγή των ειδήσεων του δελτίου.

Αυτό φυσικά μπορεί να είναι απλώς μία «κακή» ή «καλή» μέρα των δύο δελτίων, αλλά σίγουρα είναι ενδεικτικό. Για να δούμε λοιπόν και στην πράξη τι γίνεται, μελετώντας τα νούμερα τηλεθέασης της Τρίτης 25 Φεβρουαρίου. Στο συνολικό μερίδιο τηλεθέασης, το 18,4% των τηλεθεατών παρακολούθησαν την Όλγα Τρέμη, ενώ το 20.4% των τηλεθεατών προτίμησαν τα «Νέα του Αντ1» για την ενημερωσή τους. Στα νεανικά κοινά (δηλαδή στις ηλικίες 15-44) η προτίμηση των τηλεθεατών ήταν και πάλι στο καναλί του Αμαρουσίου, δίνοντάς του το προβάδισμα με 19,2%, σε αντίθεση με τους νέους του Μεγάλου καναλιού που δεν ξεπέρασαν το 17,1%.

Έντονες φημολογίες για την αποχώρηση της Όλγας Τρέμη, από το τα ηνία του δελτίου του Μέγκα, ακούγονται έντονα το τελευταίο διάστημα. Το ίδιο έντονες είναι και η φημολογίες για ανανέωση του δελτίου τον Αντ1 και νέου κύκλου αλλαγών όχι βέβαια στις θέσεις που βρίσκονται μπροστά από τον φακό αλλά διευθυντικές θέσεις ενημερώσεις του καναλιού. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Αλεξάντερ Χόλαντ ανέλαβε την θέση της γενικής διευθύνσης , αφήνοντας πίσω τους κυρίους Τζόνοθαν Πρόκτερ και Πήτερ Σμιθ, ενώ ο «παλιός» της ομάδας, Στρατής Λιαρέλης, έχει πια ακόμα πιο αυξημένα καθήκοντα.

Κανείς δεν ξέρει με σιγουριά τα τελικά «μαγειρέματα» των δύο καναλιών αλλά εμείς μπορούμε να σας πούμε ότι τα μαγειρέματα του Άλφα –που προβάλονται ακριβώς την ίδια ώρα που τα δυο άλλα προαναφερθέντα κανάλια έχουν ειδήσεις- ξέρουν να μονοπωλούν σχεδόν καθημερινά το ενδιαφέρων του κοινού.

Ενδεικτικά, την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου η εκπομπή «Κάτι Ψήνεται» σημείωσε νούμερα 25,1 στα συνολικά ποσοστά τηλεθέασης ενώ την παρακολούθησε το 28,1% των νεανικών κοινών.

Τάκης Παπαντωνίου