Τατιάνα Στεφανίδου: Έτσι αύξησε την τηλεθέαση της κατά 100%

Τατιάνα Στεφανίδου

Πώς κατάφερε το Μαζί σου να διπλασιάσει τα ποσοστά του μέσα σε 10 μήνες...

Ξεκινώντας σε ένα εντελώς νέο, για την ίδια, επαγγελματικό περιβάλλον, στα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη, τίποτα δεν ήταν δεδομένο. Η Τατιάνα Στεφανίδου κινήθηκε κόντρα στα «καλοπροαίρετα»… προγνωστικά, μπήκε στη μάχη και «κράτησε» μέχρι το τέλος της σεζόν, όταν βγήκε από την τηλεοπτική αρένα νικήτρια. Και τι ακριβώς εννοούμε με αυτό;

Σε μία ζώνη που δεν είχε δοκιμαστεί μέχρι τότε, η Τατιάνα είπε την πρώτη καλημέρα το φθινόπωρο του 2018 από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ. Έκτοτε, «έχτιζε» κάθε μέρα τη σχέση της με το τηλεοπτικό κοινό και δέκα μήνες αργότερα πέτυχε -μεταξύ άλλων- τρία πολύ συγκεκριμένα πράγματα, άξια αναφοράς.

Αρχικά, το πολύ προφανές, η υψηλή τηλεθέαση στο σύνολο και στο δυναμικό κοινό. Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Nielsen, η εκπομπή έκλεισε τη σεζόν αγγίζοντας στο γενικό το 22,2%. Έτσι δημιούργησε μια συνέχεια στην υψηλή τηλεθέαση του ΣΚΑΪ που ξεκινά από τις 6 το πρωί και συνεχίζεται μέχρι τις 3 μετά το μεσημέρι.

Το «Μαζί σου», όμως, είναι η εκπομπή που κατάφερε από την αρχή έως το τέλος της τηλεοπτικής χρονιάς να πετύχει αύξηση των ποσοστών της στο δυναμικό κοινό κατά 100%. Αυτό που άρχισε ως 9,3% στις ηλικίες 18-54, έφτασε τον Ιούλιο το 18,2%! Όποιοι γνωρίζουν καλά από τηλεόραση, αντιλαμβάνονται εύκολα ότι πρόκειται για έναν άθλο.

Το ίδιο διάστημα συνέβη, ωστόσο, και κάτι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Οι γυναίκες ηλικίας 25-44, που είναι το ζητούμενο των διαφημιστικών τμημάτων των σταθμών για την πρωινό-μεσημεριανή ζώνη, συνάντησαν για πρώτη φορά τον ΣΚΑΪ μέσω της Τατιάνας Στεφανίδου. Ενώ κάθε πρωί το γυναικείο κοινό μοιράζεται παραδοσιακά στις lifestyle εκπομπές κι ενώ μέχρι πέρυσι το μερίδιο του ΣΚΑΪ ήταν μονοψήφιο, το Μαζί σου έφερε κυριολεκτικά μία-μία τις γυναίκες στο κανάλι του Φαλήρου, με το ποσοστό τους να φτάνει τη δεύτερη εβδομάδα του Ιουλίου το 20,9%!

Μια λεπτομέρεια που αξίζει να προσθέσουμε σε αυτό το σημείο και για να μιλήσουμε με πραγματικούς αριθμούς, είναι πως η εκπομπή της Τατιάνας έφερε έσοδα στο κανάλι από τοποθέτηση προϊόντος -εκτός από τα έσοδα των διαφημιστικών διαλειμμάτων- 800.000 ευρώ! Δηλαδή, από τις διαφημίσεις και τους διαγωνισμούς που παρουσιάστηκαν εντός της εκπομπής, πέρα από τα breaks, το Μαζί σου υπερκάλυψε το κόστος του!

Και κάπως έτσι η Τατιάνα Στεφανίδου μας αποχαιρέτησε για καλοκαίρι με ένα χαμόγελο ηθικής ικανοποίησης και απέδειξε για ακόμα μία χρονιά ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο…