Η Σίσσυ Χρηστίδου και οι συνεργάτες της στο «Χαμογέλα και Πάλι» αναφέρθηκαν σήμερα στη Φαίη Σκορδά που έριξε χθες αυλαία στο Mega με το “Buongiorno” μετά από δύο χρόνια.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Να στείλουμε την αγάπη μας, τα φιλιά μας και μια μεγάλη αγκαλιά στη Φαίη και στην ομάδα της στο Buongiorno. Κάθε φορά που κλείνει ένας κύκλος στην τηλεόραση, είναι μια φορτισμένη στιγμή γι’ αυτούς που συμμετέχουν», είπε η Σίσσυ Χρηστίδου.
Ο Παύλος Σταματόπουλος ανέφερε: «Είναι όμορφο να κλείνει έτσι, με λόγια αγάπης που είπε ο ένας για τον άλλον, γιατί είναι σκληρός ο κόσμος της τηλεόρασης. Επομένως, κλείνοντας έτσι, με πολύ ωραία λόγια που είπε η Φαίη για τους συνεργάτες, ο Ανδρέας, ήταν πολύ ωραίο».
«Όντως, ήταν μια πολύ ωραία στιγμή, της στέλνουμε τα φιλιά μας», είπε κλείνοντας η Σίσσυ Χρηστίδου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ