Παρά τις διαβεβαιώσεις ότι θα συνεχίσει να επενδύει δυναμικά στο gaming, το Netflix φαίνεται να κάνει ακόμα ένα βήμα πίσω στον χώρο των video games.
Η εταιρεία έκλεισε το στούντιο Boss Fight Entertainment, που ήταν υπεύθυνο για την ανάπτυξη του mobile τίτλου Squid Game: Unleashed.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το τέλος του Boss Fight
Το νέο έγινε γνωστό μέσα από ανάρτηση του CEO και συνιδρυτή της εταιρείας, David Rippy, στο LinkedIn, ο οποίος ευχαρίστησε την ομάδα και τους συνεργάτες του στο Netflix:
«Δυσάρεστα νέα, αλλά είμαι πραγματικά ευγνώμων για τον χρόνο που περάσαμε στο Netflix. Δουλέψαμε με απίθανους ανθρώπους και δημιουργήσαμε παιχνίδια για τα οποία είμαι πολύ περήφανος, συμπεριλαμβανομένου του Squid Game: Unleashed, που έφτασε στο #1 σε 26 χώρες», έγραψε ο Rippy.
Ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι πολλοί από τους developers του στούντιο ψάχνουν ήδη για νέες θέσεις, ενώ ο ίδιος και οι συνιδρυτές του, Bill Jackson και Scott Winsett, σκοπεύουν να κάνουν ένα μικρό διάλειμμα πριν αποφασίσουν το επόμενο τους βήμα.

Από την επέκταση στη στρατηγική αναθεώρηση
Το Squid Game: Unleashed θεωρήθηκε ένα από τα πιο επιτυχημένα projects της πλατφόρμας, αποδεικνύοντας πως το Netflix μπορούσε να αξιοποιήσει τις πνευματικές του ιδιοκτησίες πέρα από το streaming. Παρόλα αυτά, το κλείσιμο του Boss Fight έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από αναδιπλώσεις της εταιρείας στον χώρο του gaming.
Το καλοκαίρι του 2024, το Netflix είχε ήδη ακυρώσει ένα μεγάλο multiplayer shooter που αναπτυσσόταν από μια ομάδα πρώην developers του Halo και του Destiny, με επικεφαλής τον Joe Staten. Το project θεωρήθηκε υπερβολικά φιλόδοξο για το οικοσύστημα της πλατφόρμας, με τον gaming executive Alain Tascan να δηλώνει αργότερα ότι «το είδος του παιχνιδιού δεν ταίριαζε στο κοινό του Netflix».
Οι επενδύσεις συνεχίζονται — αλλά πιο προσεκτικά
Παρά τις περικοπές, το Netflix εξακολουθεί να επεκτείνει τη συλλογή του. Στις αρχές του μήνα πρόσθεσε πέντε νέα casual games (Lego Party, Boggle Party, Pictionary: Game Night, Tetris Time Warp, και Party Crashers), τα οποία μπορούν να παιχτούν απευθείας στην τηλεόραση χρησιμοποιώντας το κινητό ως χειριστήριο.

Ο Greg Peters, co-CEO και πρόεδρος του Netflix, είχε δηλώσει πέρυσι ότι η εταιρεία θα «ενισχύσει τις επενδύσεις στο gaming» για να δοκιμάσει νέους τρόπους monetization. Ωστόσο, με το κλείσιμο του Boss Fight και προηγούμενων στούντιο, φαίνεται πως η στρατηγική πλέον στρέφεται προς μικρότερα, πιο προσβάσιμα projects που ταιριάζουν στο προφίλ των χρηστών της πλατφόρμας.
Το Netflix μπορεί να μην εγκαταλείπει εντελώς το gaming, αλλά η πορεία του δείχνει ότι ακόμα ψάχνει τη σωστή “συνταγή”. Και όσο οι συνδρομητές του παραμένουν περισσότερο θεατές παρά παίκτες, αυτή η αναζήτηση μάλλον θα συνεχιστεί για καιρό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ