Η Έλλη έχει αποδεχτεί ότι οι φανς είναι αναγκαίο κακό για έναν καλλιτέχνη. Έτσι, κάνει υπομονή. Αγαπάει τον Τζέμ κι αυτό δεν αλλάζει. Ο Τζέμ περνάει δύσκολη φάση με τον μουσικό παραγωγό. Το συμβόλαιο που έχει υπογράψει είναι καταστροφή για τον ίδιο και για την μπάντα.