Η Ζέτα Μακρυπούλια αποχαιρέτησε τη φετινή τηλεοπτική σεζόν του «Rouk Zouk» με μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram το βράδυ της Παρασκευής (26/6).
Η παρουσιάστρια και ηθοποιός έκανε τον απολογισμό των εννέα χρόνων του επιτυχημένου τηλεπαιχνιδιού, ευχαρίστησε το τηλεοπτικό κοινό για τη στήριξή του και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της επιστροφής της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Μια ακόμη χρονιά γεμάτη Rouk Zouk έφτασε στο τέλος της! Εννέα ολόκληρα χρόνια, εννέα κύπελα! Άπειρες ομάδες, πάνω από 1.500 επεισόδια! Το “ευχαριστώ” είναι πλέον λίγο, όμως δεν υπάρχει κάτι πιο κατάλληλο για όλη αυτή την αγάπη που έχουμε λάβει! Εμείς μέσα από αυτό το παιχνίδι γίναμε και πάλι παιδιά και διασκεδάσαμε πολυυυυ! Ελπίζουμε το ίδιο και για όλους εσάς! Καλό καλοκαίρι! Μην ξεχνάτε ποτέ να παίζετε σαν μικρά παιδιά!», έγραψε αρχικά.
Και πρόσθεσε: «Τώρα για το μέλλον… Θα επανέλθω! Ίσως και όχι… Θα δείξει…😉. Εκ μέρους όλης της ομάδας του Rouk Zouk, ευχαριστούμε, ευχαριστούμε, ευχαριστούμε».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ