Μετά από όσα της είπε η Σιρίν, η Μπαχάρ αρχίζει να σκέφτεται μήπως ξαναπάει στο σπίτι της μητέρας της. Δεν θέλει να πιστέψει πως ο Σαρπ είναι κακός άνθρωπος και βιαστής.
Μετά από όσα της είπε η Σιρίν, η Μπαχάρ αρχίζει να σκέφτεται μήπως ξαναπάει στο σπίτι της μητέρας της. Δεν θέλει να πιστέψει πως ο Σαρπ είναι κακός άνθρωπος και βιαστής.