Η Asahi, ο μεγαλύτερος παραγωγός μπύρας στην Ιαπωνία, αντιμετωπίζει πρωτοφανή έλλειψη στη διάθεση μπύρας, μετά από σοβαρή κυβερνοεπίθεση που παρέλυσε τα συστήματα παραγγελιών και διανομής της εταιρείας.
Η επίθεση έχει αναγκάσει την εταιρεία να διακόψει την κανονική ροή προμηθειών, με αποτέλεσμα τα ράφια να αδειάζουν και πολλές izakaya (παραδοσιακές παμπ) να δηλώνουν ότι βρίσκονται στην «τελευταία κάνουλα» Asahi Super Dry.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παρά τις προσπάθειες για χειρόγραφη διαχείριση παραγγελιών και τοπικές αποστολές, η έλλειψη παραμένει ορατή, ενώ οι καταναλωτές στρέφονται σε ανταγωνιστικές μάρκες όπως η Sapporo. Η μετοχή της Asahi έχει ήδη υποχωρήσει, ενώ οι αναλυτές εκφράζουν ανησυχία για τις οικονομικές απώλειες.
Η κρίση αυτή δείχνει πόσο ευάλωτες είναι οι σύγχρονες εφοδιαστικές αλυσίδες απέναντι στις κυβερνοεπιθέσεις. Η μπύρα Asahi, σύμβολο της ιαπωνικής κουλτούρας κατανάλωσης, μετατρέπεται έτσι σε απρόσμενο «θύμα» του ψηφιακού πολέμου, αναδεικνύοντας την ανάγκη ισχυρότερων μέτρων κυβερνοασφάλειας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ