Βίκυ Μιχαλονάκου κατά Γιώργου Λιάγκα: «Φαντάζει υποκριτικό να χλευάζει την ομοφοβία»

Βίκυ Μιχαλονάκου

"Αρκεί να θυμηθούμε την ομοφοβική του αντίδραση που αναρωτήθηκε κατά πόσο "φυσιολογικό" θα βγει το παιδί του Φώτη Σεργουλόπουλου" υπογραμμίζει η Βίκυ Μιχαλονάκου.

Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε η Βίκυ Μιχαλονάκου, αυτή την εβδομάδα, στο περιοδικό Λοιπόν και τον δημοσιογράφο Ανδρέα Θεοδώρου. Έπειτα από μεγάλο διάστημα τηλεοπτικής απουσίας, η παρουσιάστρια του «Ερωτοδικείου» δεν δίστασε να εξαπολύσει αιχμηρά βέλη εναντίον του Γιώργου Λιάγκα και όχι μόνο!

Ποιος πιστεύετε, ότι είναι ο ρόλος της τηλεόρασης στην παραγωγή ψευδοπροτύπων;

Τα στερεοτυπικά μηνύματα που διαχέονται στο κοινό μέσω της τηλεόρασης, μέσω εκπομπών life style, reality και διαφημίσεων με έμμεσο είτε με άμεσο τρόπο, προκαλούν και διεγείρουν σεξιστικές αντιλήψεις και αναπαράγουν έμφυλες ασυμμετρίες, γεγονός που δεν συμβάλλει στην προώθηση της ισότητας των φύλων, αλλά στην πλήρη εμπορευματοποίηση της γυναίκας. Θα ήταν σκόπιμο να θυμηθούμε την περίπτωση Γιώργου Λιάγκα και της παρέας του, λόγω της κατακραυγής για την ιστορία της άτυχης φοιτήτριας από τη Θεσσαλονίκη που έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης και της διακωμώδησης που υπέστη από τον παρουσιαστή και το πάνελ του.

Οι βαθύνοες εμβριθείς αναλύσεις Λιάγκα για την ομοφυλοφιλία και ο ομοφοβικός λόγος στις εκπομπές του, που κατά το παρελθόν ουκ ολίγες φορές έχει επιδοθεί σε ομοφοβικά – λοατκιφοβικά σχόλια, τουλάχιστον φαντάζει υποκριτικό, σήμερα, να παριστάνει τον εκπρόσωπο για τα δικαιώματα των γκέι, χλευάζοντας την ομοφοβία. Αρκεί να θυμηθούμε την ομοφοβική αντίδραση Λιάγκα που αναρωτήθηκε κατά πόσο «φυσιολογικό» θα βγει το παιδί του Φώτη Σεργουλόπουλου, να λοιδορεί προκλητικά με σεξιστικά, απαξιωτικά και ομοφοβικά σχόλια τον Σπύρο Μπιμπίλα πότε για τον σεξουαλικό του προσανατολισμό και πότε τις στιλιστικές του επιλογές.

Γι’ αυτό κάθε φορά βλέπουμε τη Φαίη Σκορδά, τον Λιάγκα και λοιπές τηλεπερσόνες, όλους αυτούς που δεν διστάζουν στον δημόσιο εξευτελισμό ανθρώπων και το κουρέλιασμα της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, σήμερα να παρουσιάζονται ως υπέρμαχοι για την ισότητα των φύλων. Εδώ μιλάμε για τη χυδαιότητα απέναντι στο ήθος και από την άλλη πλευρά, την ηθική ως απάντηση στη χυδαιότητα.