Ρένος Χαραλαμπίδης: «Υπάρχουν περιπτώσεις όπου η ξεκάθαρη βία είναι προτιμότερη από την ατμόσφαιρα του φόβου»

Ρένος Χαραλαμπίδης

"Θέλω να πιστεύω ότι τα καλύτερα χρόνια είναι αυτά που ζούμε" εξομολογήθηκε, μεταξύ άλλων, ο Ρένος Χαραλαμπίδης.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης μίλησε το απόγευμα της Παρασκευής στην εκπομπή «Στούντιο 4» με αφορμή τη δεύτερη σεζόν για τη σειρά «Τα καλύτερα μας χρόνια» στην ΕΡΤ1. Ο αγαπημένος καλλιτέχνης αναφέρθηκε μέσα σε όλα στην ώριμη τηλεοπτική του επιστροφή, τον ρόλο των φύλων στην εξέλιξη των χρόνων αλλά και την βία στην σημερινή πραγματικότητα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ρένος Χαραλαμπίδης σημείωσε χαρακτηριστικά πως «τα Καλύτερα μας Χρόνια είναι μια επιστροφή μου στην τηλεόραση με έναν διαφορετικό τρόπο. Μια επιστροφή που οφείλω να πω πως θέλω να της βάλω τον υπότιτλο «η επιστροφή της ωριμότητας». Τώρα που έχω μπει στα 50 νιώθω πρωτοεμφανιζόμενος πενηντάρης! Δηλαδή για πρώτη φορά με βλέπετε ως 50 χρονών! Για μένα, λοιπόν, είναι μια επανεκκίνηση».

«Θέλω να πιστεύω ότι τα καλύτερα χρόνια είναι αυτά που ζούμε. Όχι αυτά που έρχονται, αλλά αυτά που ζούμε» πρόσθεσε, με νόημα, ο καλλιτέχνης στον δημοσιογράφο Διονύση Χριστόπουλο. «Ο κινηματογράφος είναι μια παντοτινή φαντασίωση. Το θέατρο έρχεται σε εποχές της ζωής μου που θέλω να με ξανανακαλύψω σαν καλλιτέχνη. Πριν λίγα χρόνια χρόνια είχα την τύχη να παίξω στο θέατρο Τέχνης τον Ιούλιο Καίσαρα του Σαίξπηρ».

«Είναι φυσικό πια οι ρόλοι των ανθρώπων, άνδρας και γυναίκα, να αλλάξουν. Είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα είναι η σχέση ανδρών και γυναικών σε δέκα χρόνια. Ή ανδρών και ανδρών μεταξύ τους ή γυναικών και γυναικών μεταξύ τους. Μην ξεχνάμε ότι πια το να έχεις ερωτικές επιλογές, πέρα από αυτές που ξέραμε, είναι αποδεκτό και κοινωνικά ενταγμένο».

Τέλος, ο Ρένος Χαραλαμπίδης πρόσθεσε στο απογευματινό μαγκαζίνο της ΕΡΤ1 πως «η βία και όλες αυτές οι γυναικοκτονίες δείχνουν ότι η έννοια των ορίων δεν είναι σεβαστή. Το σκοτάδι είναι πάντα κατά των αδυνάτων και υπέρ των ισχυρών. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου η ξεκάθαρη βία είναι προτιμότερη από την ατμόσφαιρα του φόβου»