Ξεσπά η Μαρία Κορινθίου μετά τα επικριτικά σχόλια που δέχθηκε

Μαρία Κορινθίου

Όσα αναφέρει η Μαρία Κορινθίου σε ανάρτησή της για τις επιθέσεις που δέχθηκε.

Την απάντησή της με ένα μακροσκελές κείμενο έδωσε η Μαρία Κορινθίου σε όσους την κατέκριναν, που φωτογραφήθηκε δίπλα από τοιχογραφία της Παναγίας.

Η Μαρία Κορινθίου έγραψε: «Σε ένα κόσμο, σε μια περίοδο μεγάλης παγκόσμιας κρίσης για την ανθρωπότητα και βλέποντας την ψυχική κατάσταση όλων να κλονίζεται, σε μία περίοδο που όλοι έχουμε ανάγκη την αλληλεγγύη και την αγάπη, έρχεται μία φωτογραφία , άνευ σημασίας να «συνταράξει» την κοινή γνώμη. Ακούγεται τραβηγμένο; Ναι είναι, αλλά αν «κοιτάξεις» στο βάθος του, είναι δυστυχώς, η λυπηρή αλήθεια.

Σε αυτό το σημείο να επισημάνω ότι δεν είναι αγιογραφία (δεν είναι διαβασμένη), δεν βρίσκεται σε ιερό, είναι η μορφή της καθολικής εικόνας της παναγίας (δεν κρατάει το βρέφος, δεν υπάρχουν σταυροί, στην καθολική εκκλησία δεν υπάρχουν επίσης εικόνες αλλά αγάλματα) αλλά στον υπέροχο χώρο του @noah.athens. Σε μια εποχή του #metoo , της υποτιθέμενης αλληλεγγύης, που καιρό βροντοφωνάζω ότι το μεγαλύτερο κομμάτι του είναι υποκριτικό, έρχεται να με επιβεβαιώσει αυτή η φωτογραφία και την έκταση που πήρε, με μισογυνισμό και ανθρωποφαγία, όχι μόνο από θρησκευτικά ανίδεους αλλά και μέσα δημοσιογραφικά και κοινωνικής ενημέρωσης, εκμεταλλευόμενοι το «ανοιχτό μέτωπο», σιγοντάρουν στο παραλήρημα αυτό, με «επικίνδυνους» χαρακτηρισμούς και συμπεριφορές.

Λυπηρό, απογοητευτικό, να γνωρίζεις και να ζεις μία ανέλπιστη επίθεση προσβάλλοντας σε, απογυμνώνοντας σε, αντιμέτωπη στην κρίση του κάθε κριτή, επιτηδευμένου ή όχι, με την δικαιολογία είσαι δημόσιο πρόσωπο και θα πρέπει να δέχεσαι τα σχόλια και την κριτική. Σας πληροφορώ λοιπόν, σε όλους εσάς τους «καλοπροαίρετους», ευσεβείς συνανθρώπους και «ενημερωμένους», ότι δεν είναι εντάξει, αυτού του είδους κριτική, σχόλια, επίθεση, απαράδεκτη συμπεριφορά σε κανέναν είτε δημόσιο πρόσωπο είτε όχι. Δυστυχώς έχουμε μπερδέψει το να εκφέρουμε την γνώμη μας, με το να πετάμε χολή, κακιά, μισογυνισμό (γιατί κοιτάει έτσι; γιατί έχει μεγάλο στήθος; γιατί φαίνεται το δέρμα; γιατί είναι βαμμένη; Τι θέλει να μας πει; Πάλι θέλει να προκαλέσει; Δε βαρέθηκε;)»