Χαράλαμπος Κοτσώνης: Ξέσπασε στα Social Media! “Όλα για τα λεφτά και το prestige”

Χαράλαμπος Κοτσώνης

"Ο Σεφ έχει αρχ.... μπρούτζινα"

Τον γνωρίσαμε μέσα από τη συμμέτοχη του στο MasterChef, αλλά και από την πολυσυζητημένη ατάκα του, «Έν Κουλί». Ένα απίστευτο ξέσπασμα είχε στο Facebook, ο Χαράλαμπος Κοτσώνης, σχετικά με εκείνους που γράφουν στις στολές τους σεφ και όχι μάγειρας.

«Καταλάβετε επιτέλους την διαφορά του Μαγειρα από του Σεφ,τι κόλλημα όλοι στις στολές της κουζίνας, να γράφετε όνομα και τίτλο; Αν δεν είσαι όντως τόσο υψηλά καταρτισμένος , να φάεις την κουζίνα με το κουταλάκι, ένα λόγο πες μου που γράφεις πάνω σου το CHEF , και που να το στηρίξω, κακή μαγειρική παιδεία; Κακή τηλεοπτική επιρροή; Οι πλείστοι είστε για το show. Κακή απομίμηση μαγείρων. Όλα για τα λεφτά και το prestige του επαγγέλματος. Πού είναι ο επαγγελματισμός;;; Οι μαγειρικές αξίες;; Μετά από την σχολή το να σε απορροφά ένα all inclusive ή ένας σύνδεσμος, δεν σε κάνει μάγειρα. Και για το όνομα του θεού εβαρέθηκα να βλέπω διαφημιστικά τύπου «σπούδασε σεφ» ή σπουδές με πιστοποιημένα επαγγέλματα Σεφ» μπλα μπλα «Σεφ» Βάλτε τους επίδοξους μάγειρες στις σχολές και κάντε τις σχολές όσο πιο κοντά στο επάγγελμα γίνεται, να νιώσουν την πίεση, το άγχος, να κάνουν πάσο, να φτάσουν στα άκρα. Μπαίνουν στην σχολή ο Μπάμπης ο φλου και βγαίνουν Alain Ducasse με το ego ναν μεγαλύτερο που τις ικανότητες τους. Οι θεωρίες από τις πράξεις δημιουργούν ένα τεράστιο μαγειρικό χάσμα από την σχολή μέχρι την επαγγελματική κουζίνα που δεν σώζεται. Μάγειρες επιτέλους να καταλάβετε πριν ποζάρετε στις φωτογραφίες ότι ο Σεφ έχει αρχ*δια μπρούτζινα για να ανταπεξέλθει. Όλα στον καιρό τους, άλλο ο μάγειρας άλλο ο σεφ. Να ξυπνήσουμε επιτέλους. Σε εμάς βασίζεται πλέον η τουριστική βιομηχανία και πρέπει να είμαστε παρόντες να την στηρίξουμε σωστά», έγραψε στο Facebook, ο Χαράλαμπος Κοτσώνης.

Καταλάβετε επιτελους την διαφορά του Μαγειρα απο του Σεφ,τι κόλλημα ολοι στος στολές της κουζινας, να γραφετε ονομα και…

Gepostet von Κοτσώνης Χαράλαμπος am Mittwoch, 31. Juli 2019

Τα likes και τα σχόλια, όπως ήταν αναμενόμενο, πήραν «φωτιά» σχετικά με την εν λόγω δημοσίευση.