Τηλεθέαση: Το Βινύλιο έκλεισε τη σεζόν με πρωτιές.

τηλεθέαση

Εννέα φορές Βινύλιο, εννέα αξέχαστα πάρτι. Η τηλεθέαση αναλυτικά...

Ο Αντώνης Κανάκης μαζί με την παρέα του “ξόρκισαν” τα βράδια της καραντίνας με ασυναγώνιστη ενέργεια και διασκέδαση. Ξεσήκωσαν τους τηλεθεατές, μοιράζοντας χαρά, συγκίνηση και νοσταλγία με εννέα δυνατά τηλεοπτικά πάρτι. Το Βινύλιο αγαπήθηκε πολύ και η τηλεθέαση κινήθηκε αναλόγως

Μέσα από τις οθόνες του OPEN, ο ήχος δυνάμωνε κάθε εβδομάδα με το Βινύλιο να διοργανώνει ένα σπιτικό – αλλά επικό – τσικνοπάρτι, να παίζει χορευτικά ‘90s, να κάνει τα σαλόνια πίστες για disco glam φιγούρες, να “σκαλίζει” μοναδικές στιγμές από τη Εurovision, να “σερφάρει” τριπλά στην αγαπημένη δεκαετία του ’80 μέσα από ιστορικά ποπ τραγούδια – ελληνικά και ξένα, αλλά και δυνατή rock. Τέλος, για πρώτη φορά στην ιστορία του, το Βινύλιο πήρε φωτιά σε ένα ισοπεδωτικό, αξεπέραστο λαϊκό πάρτι.

Με συνεχόμενες πρωτιές στο prime time και ένα μέσο όρο 18,1% στα δυναμικά κοινά 18-54 αλλά και πάνω από 1,7 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν έστω και ένα λεπτό ανά εκπομπή, το Βινύλιο έκλεισε έναν ακόμα δυνατό κύκλο φέτος, στο νέο του σπίτι στο OPEN.

Οι τηλεθεατές αγκάλιασαν αυτή τη σεζόν το Βινύλιο όσο ποτέ, δημιουργώντας χορευτικά video για κάθε πάρτι, στέλνοντας αγάπη και μοναδικές αφιερώσεις και κατακλύζοντας τα social media σε κάθε εκπομπή.

Με την ευχή τα πάρτι και η χαρά να μεταφερθούν σύντομα και έξω από τα σπίτια και οι αναμνήσεις να μοιράζονται ξανά με όλους τους καλούς φίλους, το Βινύλιο κλείνει την επιτυχημένη σεζόν και δίνει τη σκυτάλη στο ελληνικό καλοκαίρι.