Τον Snik συνάντησε η Ελένη Παπαδόγια από το Πρωινό και αρχικά μίλησαν για το γεγονός ότι διανύει την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής του, μετά τον ερχομό της κόρης του.
«Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι πατέρας. Είμαι στα καλύτερά μου, έχω το μεγαλύτερο δώρο της ζωής. Την κόρη μου θα την πούμε Bonnie», εξομολογήθηκε ο Snik.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου τα Mad Awards. Έχω πάρει 5-6 βραβεία. Δεν θα πάω αν με φωνάξουν», ανέφερε σχετικά με τα μουσικά βραβεία ο Snik.
Όταν ενημερώθηκε πως ο Αντώνης Ρέμος δεν θα τραγουδάει σε κάποιο νυχτερινό κέντρο τον επόμενο χειμώνα, ο τραγουδιστής είπε χαρακτηριστικά: «Ο Αντώνης Ρέμος θα ξεκουραστεί; Εντάξει, τα έβγαλε τα λεφτά του αυτός».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ