Η Νικόλ Κίντμαν εκθειάζει τον Γιώργο Λάνθιμο: «Απλά ζήτησα να μου πει πού και πότε να έρθω»

Γιώργος Λάνθιμος

"Ήμουν "υπνωτισμένη" από το σενάριό του, νομίζω ότι πρόκειται για ένα αριστούργημα και δεν έχει να κάνει με τη δική μου συμμετοχή στην ταινία, αλλά οφείλεται αποκλειστικά σε αυτόν".

Η Νικόλ Κίντμαν και ο Κόλιν Φάρελ πρωταγωνιστούν στη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, Ο θάνατος του ιερού ελαφιού. Οι δύο διάσημοι ηθοποιοί μίλησαν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τον Έλληνα σκηνοθέτη με τα καλύτερα λόγια.

«Νιώθω τόσο ήρεμος μαζί του. Δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί η συγκέντρωση, κανείς δεν ύψωσε τη φωνή του και στις δύο ταινίες που κάναμε μαζί. Αυτή η ηρεμία προκαλούσε σεβασμό και δεν υπήρχε κανένα είδος καταπίεσης. Αντιλαμβάνεσαι ότι είσαι εκεί για να αποδώσεις κάτι και αυτός είναι τόσο συγκεντρωμένος», ανέφερε ο Κόλιν Φάρελ.

[dfp_ads id=236982]

Η Νικόλ Κίντμαν δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό της γι’ αυτή τη συνεργασία: «Ήθελα εδώ και καιρό να συνεργαστώ μαζί του, απλά ζήτησα να μου πει πού και πότε να έρθω. Είχαμε συναντηθεί νωρίτερα αλλά δεν υπήρχαν ρόλοι που να είναι κατάλληλοι για μένα και τότε ήρθε και μου είπε ότι έχω κάτι για σένα, εάν θες να το κάνεις. Διάβασα το σενάριο και του έστειλα μήνυμα, γράφοντας πως δέχομαι τον ρόλο. Ήταν τόσο απλό, αλλά οφειλόταν κυρίως σε αυτόν.

Εάν μου έλεγε κάποιος να υποδυθώ αυτόν τον ρόλο χωρίς τον Γιώργο Λάνθιμο χωρίς τον Γιώργο Λάνθιμο ως σκηνοθέτη, θα έλεγα αμέσως όχι. Ήμουν «υπνωτισμένη» από το σενάριό του, νομίζω ότι πρόκειται για ένα αριστούργημα και δεν έχει να κάνει με τη δική μου συμμετοχή στην ταινία, αλλά οφείλεται αποκλειστικά σε αυτόν.

Πιστεύω ότι ο τρόπος που δημιουργεί αυτή την ένταση και την διαμάχη χωρίς να αποκαλύπτει τι συμβαίνει και υπάρχει ένας τέτοιος ρυθμός και οι λήψεις… οι σκηνές του είναι τόσο δυνατές, σε κρατούν. Μοιάζει με ταινία τρόμου. Πρέπει συνεχώς να σκέφτεσαι γιατί εάν δεν σκέφτεσαι, αυτός αντιδρά σαν να λέει: «Τι κάνεις; Δεν γίνεται τίποτα εδώ… Τίποτα»! Αντίθετα, αν κάνεις κάτι παραπάνω, σου λέει «όχι τόσο πολύ». Μοιάζει με υποκριτική στην κόψη του ξυραφιού».