Η απάντηση της Κοντοβά στον Θεοφάνους: «Είναι θέμα οπτικής κι αισθητικής»!

«Σκασίλα μου αν το τραγούδι είναι παλιό ή καινούργιο, δεν δουλεύω στις δημόσιες σχέσεις των δισκογραφικών...»

Ύστερα από αρκετό καιρό αποχής από την τηλεόραση, η Μυρτώ Κοντοβά είπε το «ναι» στο Just The 2 Of Us, στο κομμάτι της επιλογής των τραγουδιών για τους διαγωνιζόμενους. Έχοντας δεχθεί διάφορα σχόλια από τον Γιώργο Θεοφάνους σχετικά με τις συγκεκριμένες της επιλογές, η στιχουργός δίνει την απάντησή της στο περιοδικό HELLO και την Τζοβάννα Βλαχάβα…

Στο θέμα της μουσικής επικαιρότητας αναφερόταν, πιστεύεις, ο Γιώργος Θεοφάνους όταν σχολίασε on air τις επιλογές που κάνει στα τραγούδια; Είπε χαρακτηριστικά ότι το μόνο που δεν έχει ακούσει ακόμα είναι τα «Σαράντα Παλικάρια».

Όντως. Τα «Σαράντα Παλικάρια» είναι ένα περήφανο τσάμικο και τώρα που το σκέφτομαι, ένα τσάμικο δεν το έχουμε λαλήσει ακόμα. Ναι, ο Γιώργος Θεοφάνους είπε ξεκάθαρα ότι θα ήθελε πιο σημερινά τραγούδια. Τα οποία παίζουν συνέχεια, εννοείται, από το πρώτο επεισόδιο αλλά μάλλον εκείνος θέλει περισσότερα. Είναι θέμα οπτικής και αισθητικής. Εγώ το βλέπω αλλιώς. Σκασίλα μου αν το τραγούδι είναι παλιό ή καινούργιο, δεν δουλεύω στις δημόσιες σχέσεις των δισκογραφικών για να με αφορά σώνει και καλά το mainstream, όταν δεν μου κάνει τη δουλειά μου. Και αν ένα τραγούδι δεν έχει ερμηνευτικό ενδιαφέρον, δεν το χρειάζομαι. Ούτε με νοιάζει το σούπερ μάρκετ της μουσικής βιομηχανίας, ούτε συμβουλεύομαι a priori τις playlists. Όλο αυτό, αν δεν το χειριστείς για δικό σου όφελος, σε κάνει έναν ανάμεσα στους πολλούς. Ήδη, όλα τα σόου αυτή την περίοδο παίζαμε συχνά τις ίδιες νέες κυκλοφορίες βδομάδα παρά βδομάδα. Δεν συνεννοούμασταν τουλάχιστον; Βλακεία μας.

Κάποια τραγούδια όμως όταν πρόκειται για ένα live πρόγραμμα δεν μπορεί να θεωρηθούν ξεπερασμένα;

Ξεπερασμένο είναι να χρησιμοποιείς μανιέρες συμπεριφορών του παρελθόντος για να κάνεις τηλεοπτικό τζερτζελέ. Η μουσική δεν είναι ιχθυόσκαλα και τα τραγούδια δεν είναι ψάρια να τα καταναλώσεις και να πας να ξαναψωνίσεις σε δύο μέρες. Εξάλλου, το καινούργιο με το παλιό βρίσκονται σε συνεχή διάλογο και εκεί είναι το ζουμί. Αν σκέφτονταν όλοι σε στυλ σούπερ μάρκετ, σήμερα δεν θα είχαμε τις διασκευές των ρεμπέτικων και της Βέμπο από τους Imam Baildi με τα σκρατσαρίσματα και τα τρελά remix. Για να μην αναφερθώ στο πιο hot και ενδιαφέρον μουσικό ρεύμα των τελευταίων χρόνων παγκόσμια που είναι το σουίνγκ! Δηλαδή ο Χιώτης για να το κάνουμε λιανά. Από την άλλη, όποιος δεν ξέρει το «Besame mucho» που το έχουν ερμηνεύσει από τον Φρανκ Σινάτρα μέχρι οι Beatles, εδώ είμαστε για να του το μάθουμε και μάλιστα από τη φωνάρα του Στέλιου Διονυσίου.

Σε ενόχλησε που ο Γιώργος Θεοφάνους έκανε αυτά τα σχόλια στον αέρα της εκπομπής και δεν σου τα είπε σε μια συζήτηση πίσω από τις κάμερες;

Σιγά μη μου το έλεγε πίσω από τις κάμερες. Σε τι θα ωφελούσε; Όταν κάνεις τηλεόραση, πρέπει να έχεις τηλεοπτικό ενδιαφέρον, να δημιουργείς συζητήσεις, να θεωρείσαι ζωντανό προϊόν. Περισσότερο αυτή η φάση με έκανε να σκεφτώ αυτό που με απασχολεί γενικά: ότι είναι πολύ δύσκολο έτσι κι αλλιώς να πείσεις τον κόσμο να ρισκάρει. Ανέκαθεν με αυτό ερχόμουν αντιμέτωπη. Το πρόβλημα με εμένα είναι ότι η μία πλευρά με θεωρεί του «εμπορικού» και η άλλη του «ποιοτικού»: Γιατί έγραψες την «Πυρά» ενώ έχεις γράψει τη «Σκανδάλη»;

Ποια είναι η γνώμη σου για τον Γιώργο Θεοφάνους;

Δεν τον ξέρω πολύ καλά, συμπαθιόμαστε γενικά και κάποια τραγούδια του μου αρέσουν.

Όπως;

Τα «Σαράντα Παλικάρια» είναι το αγαπημένο μου! Έχω περάσει πολλά βράδια πίνοντας ουίσκι και κλαίγοντας με αυτό το τραγούδι.

Σοβαρέψου…

Οκ. Μου άρεσε ο πρώτος δίσκος που είχε κάνει με τον Αντώνη Ρέμο.

Θα ήθελες να συνεργαστείς μαζί του ως στιχουργός;

Ναι, άμα μου άρεσε η μουσική που θα έγραφε γιατί συνήθως γράφω τα λόγια πάνω στη μουσική. Κάποια στιγμή παλιότερα κάτι είχαμε δοκιμάσει σε ένα τραγούδι, αλλά δεν το προχωρήσαμε.

Διαβάστε όλα τα νέα για το J2US εδώ!