Διάλογο με τον Σταύρο Μπαλάσκα άνοιξε σήμερα ο Γιώργος Λιάγκας στον αέρα της εκπομπής «Το Πρωινό».
Αιτία ήταν η ατάκα του παρουσιαστή πως το Πρωινό διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Το Πρωινό διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του», είπε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας.
ΣΤ.ΜΠ.: Τι είναι αυτό που λες τώρα; Της ζωής του; Δηλαδή, τέλειωσε το Πρωινό; Έτσι όπως το είπες, ανατρίχιασα…
Γ.Λ.: Σου έχω πει εγώ ότι θα κάνω και του χρόνου;
ΣΤ.ΜΠ.: Όχι!
Γ.Λ.: Άρα, πώς το βγάζεις εσύ; Εγώ δεν ξέρω αν θα κάνω και του χρόνου. Εσύ, έχεις κάποια πληροφόρηση που δεν έχω εγώ;
ΣΤ.ΜΠ.: Καμία!
Γ.Λ.: Άρα, πώς μιλάς εξ’ ονόματός μου; Είναι δυνατόν να είμαι εγώ εδώ, να μην έχω πει τίποτα εγώ για μένα και να βγαίνεις να το λες εσύ; Και θα λέει τώρα ο κόσμος ότι “για να το λέει ο Μπαλάσκας, πάει να πει ότι το ξέρει”.
ΣΤ.ΜΠ.: Εννοείται ότι δεν ξέρω τίποτα, από πού κι ως πού να ξέρω; Αλλά έτσι όπως το είπες, μου φάνηκε κάπως.
Γ.Λ.: Τελειώνει το Πρωινό την άλλη εβδομάδα;
ΣΤ.ΜΠ.: Της ζωής του, είπες!
Γ.Λ.: Της ζωής του, θα δούμε τώρα τι θα γίνει, έχει ο Θεός. Και για πάντα να τελειώσει, δεν έχασε η βενετιά βελόνι, θα υπάρχει άλλος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ