Το Survivor έφερε τα πάνω κάτω στην τηλεθέαση των πρωινών εκπομπών

τηλεθέαση

Πώς άλλαξε η τηλεθέαση στις πρωινές εκπομπές μετά την πρεμιέρα του Survivor;

Το Survivor All Star είναι εδώ και ο ΣΚΑΪ παίρνει βαθιές ανάσες, καθώς η τηλεθέαση εκτοξεύθηκε στην prime time ζώνη. Ωστόσο, το reality επιβίωσης φαίνεται πως επηρεάζει και άλλα προγράμματα του σταθμού, κυρίως τις ψυχαγωγικές εκπομπές.

Τις πρώτες αλλαγές τις παρατηρούμε στην πρωινή ζώνη, εκεί που τη Δευτέρα η Φαίη Σκορδά σκαρφάλωσε στις πρώτες θέσεις του πίνακα μετρήσεων της Nielsen, πίσω από τον Γιώργο Λιάγκα, με αρκετά υψηλό ποσοστό. Στον αντίποδα βρέθηκε το Breakfast@Star που υποχώρησε σημαντικά, καθώς δεν συμπεριλαμβάνει το Survivor στη θεματολογία του αλλά αναμένει την πρεμιέρα του MasterChef ώστε να μπορέσει να αυξήσει την τηλεθέαση.

Η τηλεθέαση αναλυτικά…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ 15,7%
ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΣ 13,3%
SUPER ΚΑΤΕΡΙΝΑ 11,9%
ΠΑΜΕ ΔΑΝΑΗ! 10,5%
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ; 8,1%
BREAKFAST AT STAR 1,9%

ΓΕΝΙΚΟ

ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ 18,6%
ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΣ 14,5%
SUPER ΚΑΤΕΡΙΝΑ 10,3%
ΠΑΜΕ ΔΑΝΑΗ! 9%
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΙΝΙΑΤΙΚΑ; 6,4%
BREAKFAST AT STAR 3,3%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.