Τηλεθέαση: Το ντέρμπι των «Αιωνίων» χτύπησε κόκκινο στην prime time – Ποσοστά μέχρι και 36% για την ΕΡΤ3

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Νικητής στον πολυαναμενόμενο και πολυσυζητημένο τρίτο τελικό του Πρωταθλήματος Μπάσκετ της Α1 αναδείχθηκε το βράδυ της Παρασκευής (6/6) ο Ολυμπιακός. Το ντέρμπι των «Αιωνίων» συγκέντρωσε τα βλέμματα των φιλάθλων, μετά τα επεισόδια και τις διμερείς διαπραγματεύσεις, και έδωσε στην ΕΡΤ3 εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις στη μάχη για την τηλεθέαση.

Πιο συγκεκριμένα, η αθλητική αναμέτρηση συγκέντρωσε ποσοστό 29,8% στο δυναμικό κοινό, φτάνοντας στο τελευταίο τέταρτο το 36,2%. Ακολούθησε ο «Άγιος Έρωτας» στον Alpha με 13,9% και τα υπόλοιπα προγράμματα με μονοψήφια νούμερα: Grand Hotel (9%), Γη της Ελιάς (8,5%), First Dates (7,2%).

Ποσοστά που δεν συναντά συχνά είδε η ΕΡΤ3 και στο γενικό σύνολο, αφού το ματς Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού της έδωσε μερίδιο 24%. Μάλιστα, στο τελευταίο τέταρτο της αναμέτρησης το ποσοστό έφτασε το 30,6%. Στη συνέχεια, ο «Άγιος Έρωτας» σημείωσε τηλεθέαση 17,1%, η «Γη της Ελιάς» 14,9% και το Grand Hotel 13,6%. Ουραγός το First Dates, που εξασφάλισε για το Star μερίδιο 5,8%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Μπάσκετ Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός – 29,8%
Άγιος Έρωτας – 13,9%
Grand Hotel – 9%
Η Γη της Ελιάς – 8,5%
First Dates – 7,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Μπάσκετ Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός – 24%
Άγιος Έρωτας – 17,1%
Η Γη της Ελιάς – 14,9%
Grand Hotel – 13,6%
First Dates – 5,8%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.