Τηλεθέαση: Το MasterChef παίζει «τα ρέστα» του στην prime time

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;
Σταθερά στην κορυφή της prime time ζώνης παραμένει το MasterChef, αποδεικνύοντας τη δυναμική του απέναντι στις σειρές μυθοπλασίας που το «καταδιώκουν». Το reality μαγειρικής έδωσε στο Star την πρωτιά στην τηλεθέαση το βράδυ της Πέμπτης (6/2) στο δυναμικό κοινό, την ώρα που στο γενικό σύνολο «έπεσαν κορμιά» για την κορυφή ανάμεσα σε τρία προγράμματα.
Πιο αναλυτικά, στο 16,4% «έκλεισε» το MasterChef και στο 14,7% ο «Άγιος Έρωτας». Λίγο πιο πίσω ακολούθησε το Grand Hotel με 11,8% και η «Γη της Ελιάς» σταθερά πάνω από τη βάση με 10,9%. Σε χαμηλά μονοψήφια η «Διάφανη Αγάπη» του Alpha (6,4%), που δεν δείχνει να ευνοείται από τις συνεχείς αλλαγές του προγραμματισμού, ενώ στο 3% περιορίστηκε η τηλεθέαση για την «Παραλία» της ΕΡΤ.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί οι διαφορές ήταν απειροελάχιστες, αφού ο «Άγιος Έρωτας» μπορεί να πήρε την πρωτιά με 16,8% αλλά το Grand Hotel σχεδόν ισοφάρισε με 16,7% και η «Γη της Ελιάς» μια ανάσα πίσω τους με 16,1%. Στο 12,9% η τηλεθέαση για το MasterChef, την ώρα που η «Διάφανη Αγάπη» έφτασε στο 6,9% και η «Παραλία» στο 4%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 16,4%
Άγιος Έρωτας – 14,7%
Grand Hotel – 11,8%
Η Γη της Ελιάς – 10,9%
Διάφανη Αγάπη – 6,4%
Η Παραλία – 3%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 16,8%
Grand Hotel – 16,7%
Η Γη της Ελιάς – 16,1%
MasterChef – 12,9%
Διάφανη Αγάπη – 6,9%
Η Παραλία – 4%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.