Τηλεθέαση: Το GNTM έκανε ελαφρύ makeover στις Άγριες Μέλισσες

tηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Η μάχη για την τηλεθέαση στην prime time είναι σκληρή σε καθημερινή βάση, με τις μεγαλύτερες “κόντρες”, ωστόσο, να σημειώνονται τη Δευτέρα και την Τρίτη, όπου οι Άγριες Μέλισσες και το GNTM παλεύουν για την κορυφή στον πίνακα της τηλεθέασης.

Το χθεσινό επεισόδιο του GNTM είναι παραδοσιακά ένα από αυτά που κάθε χρόνο έχουν αρκετό ενδιαφέρον. Και αυτό διότι είναι η μέρα του makeover των διαγωνιζόμενων. Πρόκειται για το επεισόδιο όπου όλοι οι συμμετέχοντες αλλάζουν την εμφάνισή τους, κάτι που κεντρίζει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.

Στο διάστημα που τα δύο προγράμματα έπαιξαν απέναντι, δηλαδή από τις 22:00 μέχρι τις 23:30, το GNTM βρέθηκε μπροστά στο δυναμικό κοινό με 28,1% έναντι 26% της σειράς του ΑΝΤ1. Στο γενικό σύνολο, ωστόσο, η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη, με τις Άγριες Μέλισσες να έχουν μέσο όρο 27,5% και το GNTM να περιορίζεται στο 18,9%.

Όσον αφορά τη συνολική διάρκεια του GNTM, στο δυναμικό κοινό είχε μέσο όρο 26,3% και στο γενικό σύνολο 17,5%.

Η τηλεθέαση των προγραμμάτων

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

GNTM – 26,3%

Άγριες Μέλισσες – 26%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 27,5%

GNTM – 17,5%

Η τηλεθέαση στο διάστημα 22:00 – 23:30

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

GNTM – 28,1%

Άγριες Μέλισσες – 26%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 27,5%

GNTM – 18,9%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.