Τηλεθέαση: Σφοδρή σύγκρουση της μυθοπλασίας στην prime time

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Σκληρές μάχες για την τηλεθέαση δίνονται σε καθημερινή βάση στην prime time. Έτσι και χθες, Δευτέρα 24 Οκτωβρίου, οι τηλεοπτικές σειρές πάλεψαν για την κορυφή, με τη Γη της Ελιάς και τον Σασμό να παίρνουν γενικό σύνολο και δυναμικό κοινό αντίστοιχα.

Στο γενικό σύνολο η Γη της Ελιάς σημείωσε μέσο όρο 26,7%, ο Σασμός 25,8%, το Μαύρο Ρόδο 22,5% και ο Παράδεισος των κυριών 19,4%. Αυτή η νύχτα μένει 15,3%, οι Παγιδευμένοι 14,7%, οι Ράδιο Αρβύλα 14,6%, το GNTM 8,7%, το Κάνε ότι κοιμάσαι 5,2%, το Εκτός Υπηρεσίας 4,8%, ο Πλάτανος 3,8% και η δική μας οικογένεια 3,4%.

Όσον αφορά το δυναμικό κοινό, ο Σασμός είχε μέσο όρο 25%, η Γη της Ελιάς 19,7%, οι Ράδιο Αρβύλα 18,8% και το Μαύρο Ρόδο 17,4%. Οι Παγιδευμένοι είχαν 16,6%, αυτή η νύχτα μένει 15,9%, ο Παράδεισος των κυριών 15,3%, το GNTM 11,6%, το Εκτός Υπηρεσίας 5,9%, κάνε ότι κοιμάσαι 4,8%, η δική μας οικογένεια 3,5%, ενώ ο Πλάτανος 2%.

Η τηλεθέαση

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Γη της Ελιάς – 26,7%

Σασμός – 25,8%

Μαύρο Ρόδο – 22,5%

Παράδεισος των κυριών – 19,4%

Αυτή η νύχτα μένει – 15,3%

Παγιδευμένοι – 14,7%

Ράδιο Αρβύλα – 14,6%

GNTM – 8,7%

Κάνε ότι κοιμάσαι – 5,2%

Εκτός υπηρεσίας – 4,8%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 3,8%

Η δική μας οικογένεια – 3,4%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σασμός – 25%

Γη της Ελιάς – 19,7%

Ράδιο Αρβύλα – 18,8%

Μαύρο Ρόδο – 17,4%

Παγιδευμένοι – 16,6%

Αυτή η νύχτα μένει – 15,9%

Παράδεισος των κυριών – 15,3%

GNTM – 11,6%

Εκτός υπηρεσίας – 5,9%

Κάνε ότι κοιμάσαι – 4,8%

Η δική μας οικογένεια – 3,5%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 2%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.