Τηλεθέαση: Σαρωτικός ο αγώνας της Ισπανίας με τη Γερμανία – Τι έκανε ο ανταγωνισμός

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Κορυφή έπιασε στην τηλεθέαση, το βράδυ της Κυριακής 27 Νοεμβρίου, το παιχνίδι του μουντιάλ μεταξύ Ισπανίας και Γερμανίας, σημειώνοντας πολύ υψηλά νούμερα. Ο αγώνας έκοψε πρώτος το νήμα, στην prime time, τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο γενικό σύνολο.

Στο δυναμικό κοινό, ο αγώνας της Ισπανίας με τη Γερμανία σημείωσε μέσο όρο 30,5%, το Μαύρο Ρόδο 18,8% και η Γη της Ελιάς 17,2%. Η Μουρμούρα είχε 14,5%, το The Voice 9,4%, το Κόκκινο Ποτάμι 4,8%, η Λάβα 3,5% και η σειρά Μια νύχτα του Αυγούστου 2,1%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, το παιχνίδι της Ισπανίας με τη Γερμανία είχε μέσο όρο 28,2%, η Γη της Ελιάς 25,5% και το Μαύρο Ρόδο 25,1%. Η Μουρμούρα είχε 13,9%, το The Voice 11,6%, το Κόκκινο Ποτάμι 3,9%, η Λάβα 3,9% και η σειρά Μια νύχτα του Αυγούστου 2,7%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Ισπανία – Γερμανία – 30,5%

Μαύρο Ρόδο – 18,8%

Γη της Ελιάς – 17,2%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 14,5%

The Voice – 9,4%

Κόκκινο Ποτάμι – 4,8%

Λάβα – 3,5%

Μια νύχτα του Αυγούστου – 2,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Ισπανία – Γερμανία – 28,2%

Γη της Ελιάς – 25,5%

Μαύρο Ρόδο – 25,1%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 13,9%

The Voice – 11,6%

Κόκκινο Ποτάμι – 3,9%

Λάβα – 3,9%

Μια νύχτα του Αυγούστου – 2,7%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.