Τηλεθέαση: Σάρωσε στη prime time και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Υψηλές πτήσεις κατέγραψε στους πίνακες για την τηλεθέαση χθες, Τετάρτη 12.03, ο Άγιος Έρωτας στον Alpha. Η σειρά παρουσίασε σημαντική αύξηση στο δυναμικό κοινό και κατέκτησε την πρωτιά και στο σύνολο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο Άγιος Έρωτας σκαρφάλωσε στο δυναμικό κοινό στο 18,6% και στη δεύτερη θέση ήταν ο ποδοσφαιρικός αγώνας στο Mega ανάμεσα στην Ατλέτικο και την Ρεάλ Μαδρίτης με 15,9%. Από κοντά ήταν και το MasterChef με 15,8% και το Grand Hotel με 15%. Λίγο πιο κάτω συναντάμε τον Τιμωρό με 13,1% και τα Παιχνίδια Εκδίκησης με 12,9%, ενώ πολύ χαμηλά ποσοστά είχε η Παραλία (3,2%).

Στο σύνολο ο Άγιος Έρωτας πάτησε κορυφή με 20,7% κι ακολούθησε το Grand Hotel με 19,1%. 17,3% κατέγραψε ο αγώνας στο Mega, 15,7% ο Τιμωρός και 13,8% τα Παιχνίδια Εκδίκησης. Τέλος, το MasterChef είχε 13,3% και η Παραλία 4,2%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγιος Έρωτας – 18,6%
Ατλέτικο Μαδρίτης – Ρεάλ Μαδρίτης – 15,9%
MasterChef – 15,8%
Grand Hotel – 15%
Ο Τιμωρός – 13,1%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,9%
Η Παραλία – 3,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 20,7%
Grand Hotel – 19,1%
Ατλέτικο Μαδρίτης – Ρεάλ Μαδρίτης – 17,3%
Ο Τιμωρός – 15,7%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,8%
MasterChef – 13,3%
Η Παραλία – 4,2%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.