Τηλεθέαση: Σάρωσε στη prime time και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Υψηλές πτήσεις κατέγραψε στους πίνακες για την τηλεθέαση χθες, Τετάρτη 12.03, ο Άγιος Έρωτας στον Alpha. Η σειρά παρουσίασε σημαντική αύξηση στο δυναμικό κοινό και κατέκτησε την πρωτιά και στο σύνολο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο Άγιος Έρωτας σκαρφάλωσε στο δυναμικό κοινό στο 18,6% και στη δεύτερη θέση ήταν ο ποδοσφαιρικός αγώνας στο Mega ανάμεσα στην Ατλέτικο και την Ρεάλ Μαδρίτης με 15,9%. Από κοντά ήταν και το MasterChef με 15,8% και το Grand Hotel με 15%. Λίγο πιο κάτω συναντάμε τον Τιμωρό με 13,1% και τα Παιχνίδια Εκδίκησης με 12,9%, ενώ πολύ χαμηλά ποσοστά είχε η Παραλία (3,2%).
Στο σύνολο ο Άγιος Έρωτας πάτησε κορυφή με 20,7% κι ακολούθησε το Grand Hotel με 19,1%. 17,3% κατέγραψε ο αγώνας στο Mega, 15,7% ο Τιμωρός και 13,8% τα Παιχνίδια Εκδίκησης. Τέλος, το MasterChef είχε 13,3% και η Παραλία 4,2%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Άγιος Έρωτας – 18,6%
Ατλέτικο Μαδρίτης – Ρεάλ Μαδρίτης – 15,9%
MasterChef – 15,8%
Grand Hotel – 15%
Ο Τιμωρός – 13,1%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,9%
Η Παραλία – 3,2%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 20,7%
Grand Hotel – 19,1%
Ατλέτικο Μαδρίτης – Ρεάλ Μαδρίτης – 17,3%
Ο Τιμωρός – 15,7%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,8%
MasterChef – 13,3%
Η Παραλία – 4,2%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.