Τηλεθέαση: Πρώτο κανάλι ο Alpha και το 2019

τηλεθέαση

Με θετικό πρόσημο για το κανάλι έκλεισαν οι δύο πρώτοι μήνες του 2019

Στην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκε ο Alpha το Α’ δίμηνο του 2019. Το κανάλι διατήρησε τη δυναμική του καταγράφοντας, μια εντυπωσιακή πορεία στους πίνακες της Nielsen.

Με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων να παραμένει το πιο δημοφιλές, τη δυνατή μυθοπλασία να σαρώνει καθημερινά, καθώς και το διαφοροποιημένο ψυχαγωγικό και ενημερωτικό του πρόγραμμα, ο Alpha πήρε την πρωτιά και στο δίμηνο Ιανουάριος – Φεβρουάριος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen κατά το Α’ δίμηνο του 2019 ήταν πρώτο κανάλι στην prime time, τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 18,9% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με  17,4%. Κατά το ίδιο διάστημα, ο Alpha ήταν και πάλι στην 1η θέση στο σύνολο ημέρας,  τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 16,2% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με  15,8%.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί, ότι οι ειδήσεις του καναλιού κυριάρχησαν στον πίνακα τηλεθέασης τόσο στο σύνολο κοινού, όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με διαφορά από όλα τα άλλα δελτία ειδήσεων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης. Από την 1η έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2019, οι ειδήσεις του Alpha ήταν στην 1η θέση στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 21,8%(778.000 τηλεθεατές). Ακολούθησαν: ΑΝΤ1 16,9% (642.000 τηλεθεατές), Star 14,3% (559.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 13,3 (513.000 τηλεθεατές), OPEN 6,2% (222.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 4,5% (201.000 τηλεθεατές).

Στο δυναμικό κοινό 18-54, το κεντρικό δελτίο έκανε μέσο όρο 18,6% (261.000 τηλεθεατές). Ακολούθησαν: ΑΝΤ1 15,9% (239.000 τηλεθεατές), Star 14,4% (224.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 10% (152.000 τηλεθεατές), OPEN 5,6% (78.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 2,8% (53.000 τηλεθεατές).

Δείτε την τηλεθέαση για όλα τα προγράμματα εδώ…