Σκληρή μάχη για την πρωτιά στα νούμερα τηλεθέασης δόθηκε την Τρίτη 14 Οκτωβρίου στην prime time. Η μυθοπλασία «κονταροχτυπήθηκε» σφοδρά και νικητής στο φινάλε βγήκε μόνο ένας. Συγκεκριμένα, ο Άγιος Έρωτας ήταν αυτός που έκοψε πρώτος το νήμα, τόσο στο δυναμικό κοινό, όσο και στο γενικό σύνολο.
Στο δυναμικό κοινό, λοιπόν, ο Άγιος Έρωτας είχε μέσο όρο 14,7%, το Hotel Elvira 13,6%, το Porto Leone 13,1%, οι Σέρρες 12,2%, το Grand Hotel 11,4%, η Γη της Ελιάς 9%, η Φάρμα 8,6%, το The Wall 7,8%, το Παιδί 2,3%, η Ηλέκτρα 1,9% και το «Καλά θα πάει κι αυτό» 1,7%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, ο Άγιος Έρωτας είχε μέσο όρο 20,3%, η Γη της Ελιάς 16,5%, το Porto Leone 15,8%, το Grand Hotel 15,8%, οι Σέρρες 10,7%, το Hotel Elvira 10,1%, η Φάρμα 8,4%, το The Wall 8,3%, η Ηλέκτρα 4,6%, το Παιδί 2% και το «Καλά θα πάει κι αυτό» 1,7%.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Άγιος Έρωτας – 14,7%
Hotel Elvira – 13,6%
Porto Leone – 13,1%
Σέρρες – 12,2%
Grand Hotel – 11,4%
Γη της Ελιάς – 9%
Φάρμα – 8,6%
The Wall – 7,8%
Το Παιδί – 2,3%
Ηλέκτρα – 1,9%
Καλά θα πάει κι αυτό – 1,7%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 20,3%
Γη της Ελιάς – 16,5%
Porto Leone – 15,8%
Grand Hotel – 15,8%
Σέρρες – 10,7%
Hotel Elvira – 10,1%
Φάρμα – 8,4%
The Wall – 8,3%
Ηλέκτρα – 4,6%
Το Παιδί – 2%
Καλά θα πάει κι αυτό – 1,7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ