Τηλεθέαση: Ποιοι σάρωσαν και τι ποσοστά έκανε ο τελικός του Big Brother;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Μάχη δόθηκε για την τηλεθέαση στη βραδινή ζώνη την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου. Οι Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα πήραν διπλή πρωτιά σε γενικό και δυναμικό, ο τελικός του The Bachelor σημείωσε υψηλά ποσοστά, ενώ ο τελικός του Big Brother κινήθηκε σε μονοψήφια.

Στο δυναμικό κοινό, οι Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα σημείωσαν μέσο όρο 19,1% και ακολούθησε το Frozen II με 18,4% και το The Bachelor με 16%. Το Celebrity Game Night είχε 11,9%, το Φως στο Τούνελ 11,9%, η Φάρμα 10,4% και το Big Brother 9%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, οι Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα είχαν μέσο όρο 25,9%, το The Bachelor 19,9% και η Φάρμα 13,6%. Το Celebrity Game Night βρέθηκε στο 13,4%, το Frozen II στο 13,2%, το Φως στο Τούνελ 12,3% και το Big Brother στο 8,8%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα – 19,1%

Frozen II – 18,4%

The Bachelor – 16%

Celebrity Game Night – 11,9%

Φως στο Τούνελ – 11,9%

Φάρμα – 10,4%

Big Brother – 9%

Idols – 5%

Ένα τραγούδι ακόμα – 3,8%

After Dark – 3,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα – 25,9%

The Bachelor – 19,9%

Φάρμα – 13,6%

Celebrity Game Night – 13,4%

Frozen II – 13,2%

Φως στο Τούνελ – 12,3%

Big Brother – 8,8%

Idols – 7,5%

Ένα τραγούδι ακόμα – 5,5%

After Dark – 3,3%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.