Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Πανομοιότυπα με τα αποτελέσματα της προχθεσινής κατάταξης ήταν εκείνα που είχαμε το βράδυ της Τρίτης (11/3) στη μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη. MasterChef και “Άγιος Έρωτας” προπορεύτηκαν της κούρσας με μηδαμινή διαφορά, την ώρα που οι υπόλοιπες σειρές μυθοπλασίας – εξαιρουμένης της “Παραλίας” της ΕΡΤ – διατηρήθηκαν σε διψήφια ποσοστά, τόσο στο δυναμικό κοινό (18-54) όσο και στο γενικό σύνολο.
Πιο συγκεκριμένα, η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό για το μαγειρικό ριάλιτι του Star έφτασε στο 17,1% και έκοψε πρώτο το νήμα, με τον “Άγιο Έρωτα” να ακολουθεί στο 16,6% και το “Έχω Παιδιά” στο 14%. Ισόπαλα το Grand Hotel και ο “Τιμωρός” (13,4%) και λίγο πιο πίσω τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” (12,6%) και η “Γη της Ελιάς” (12,3%). Ουραγός η “Παραλία” της ΕΡΤ με μόλις 2,8%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περνώντας στο γενικό σύνολο, ο “Άγιος Έρωτας” σχεδόν ακούμπησε στο 20%, την ώρα που το Grand Hotel σημείωσε 16,6% και η “Γη της Ελιάς” σχεδόν ισοφάρισε με 16,5%. Στο 15,7% η τηλεθέαση για τον “Τιμωρό” και στο 13,4% για το MasterChef. Πάνω από τη βάση κρατήθηκαν τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” (12,5%) και το “Έχω Παιδιά” (10,8%), με την “Παραλία” να κλείνει την κούρσα με 3,5%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 17,1%
Άγιος Έρωτας – 16,6%
Έχω Παιδιά – 14%
Grand Hotel – 13,4%
Τιμωρός – 13,4%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,6%
Γη της Ελιάς – 12,3%
Η Παραλία – 2,8%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 19,9%
Grand Hotel – 16,6%
Γη της Ελιάς – 16,5%
Τιμωρός – 15,7%
MasterChef – 13,4%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,5%
Έχω Παιδιά – 10,8%
Η Παραλία – 3,5%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ