Τηλεθέαση: Ποιο πρόγραμμα της prime time πάτησε κορυφή με μόλις μισή μονάδα διαφορά;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Πανομοιότυπα με τα αποτελέσματα της προχθεσινής κατάταξης ήταν εκείνα που είχαμε το βράδυ της Τρίτης (11/3) στη μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη. MasterChef και «Άγιος Έρωτας» προπορεύτηκαν της κούρσας με μηδαμινή διαφορά, την ώρα που οι υπόλοιπες σειρές μυθοπλασίας – εξαιρουμένης της «Παραλίας» της ΕΡΤ – διατηρήθηκαν σε διψήφια ποσοστά, τόσο στο δυναμικό κοινό (18-54) όσο και στο γενικό σύνολο.

Πιο συγκεκριμένα, η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό για το μαγειρικό ριάλιτι του Star έφτασε στο 17,1% και έκοψε πρώτο το νήμα, με τον «Άγιο Έρωτα» να ακολουθεί στο 16,6% και το «Έχω Παιδιά» στο 14%. Ισόπαλα το Grand Hotel και ο «Τιμωρός» (13,4%) και λίγο πιο πίσω τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» (12,6%) και η «Γη της Ελιάς» (12,3%). Ουραγός η «Παραλία» της ΕΡΤ με μόλις 2,8%.

Περνώντας στο γενικό σύνολο, ο «Άγιος Έρωτας» σχεδόν ακούμπησε στο 20%, την ώρα που το Grand Hotel σημείωσε 16,6% και η «Γη της Ελιάς» σχεδόν ισοφάρισε με 16,5%. Στο 15,7% η τηλεθέαση για τον «Τιμωρό» και στο 13,4% για το MasterChef. Πάνω από τη βάση κρατήθηκαν τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» (12,5%) και το «Έχω Παιδιά» (10,8%), με την «Παραλία» να κλείνει την κούρσα με 3,5%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

MasterChef – 17,1%
Άγιος Έρωτας – 16,6%
Έχω Παιδιά – 14%
Grand Hotel – 13,4%
Τιμωρός – 13,4%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,6%
Γη της Ελιάς – 12,3%
Η Παραλία – 2,8%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 19,9%
Grand Hotel – 16,6%
Γη της Ελιάς – 16,5%
Τιμωρός – 15,7%
MasterChef – 13,4%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,5%
Έχω Παιδιά – 10,8%
Η Παραλία – 3,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.