Τηλεθέαση: Οι ψυχαγωγικές εκπομπές του ΣΚΑΪ πήραν τις πρωτιές

ΣΚΑΪ

Αγαπημένη επιλογή οι ψυχαγωγικές εκπομπές του ΣΚΑΪ τον Φεβρουάριο.

Οι ψυχαγωγικές εκπομπές του ΣΚΑΪ είναι η πρώτη επιλογή για τους τηλεθεατές. Για έναν ακόμη μήνα, τον Φεβρουάριο, κέρδισαν την αγάπη του κόσμου και βρέθηκαν στην κορυφή της τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα:

·Το απόλυτο παιχνίδι επιβίωσης, το «Survivor», βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο κοινό 18-54, με ποσοστά 31,5% και 33,9% αντίστοιχα. Οι γυναίκες 25-44 του χάρισαν ποσοστό 39,7% ενώ 3.153.146 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό.

·Το «Καλό Μεσημεράκι», σταθερά πρώτο στο σύνολο κοινού με 17,9% και στα 18-54 με 21,3% σημειώνοντας μάλιστα άνοδο σε σχέση με τον Ιανουάριο. Η μεσημεριανή εκπομπή με τον Νίκο Μουτσινά είναι η αγαπημένη των γυναικών 18-44 που του χάρισαν 26,3%.

·Το πρωί είναι «Ώρα για Φαγητό με την Αργυρώ» και η εκπομπή ήταν πρώτη στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 16,5% στο σύνολο κοινού.

·To βράδυ, 1.731.849 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό τις «8 Λέξεις», ανεβάζοντας τη σειρά στην πρώτη θέση στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 19,5% στο σύνολο κοινού.

·Τα ταξίδια του «Happy Traveller» τα Σάββατα του Φεβρουαρίου βρέθηκαν πρώτα στο σύνολο κοινού με ποσοστό 15,5%.

·Και οι νέες εκπομπές του σταθμού έχουν γίνει αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών. Στη ζώνη μετάδοσής του, το Super Makeover ήρθε πρώτο στις γυναίκες 18-44 με ποσοστό 17% και αντίστοιχα το House Of Fame La Academia στο ίδιο κοινό, σημείωσε 15,7%.