Τηλεθέαση: Ο Ροζ Πάνθηρας και Το Βραχιόλι της Φωτιάς δεν άφησαν ανάσες για τα μουσικά shows
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση το βράδυ του Σαββάτου.
Μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν το βράδυ του Σαββάτου τόσο οι πρεμιέρες ελληνικών σειρών, όσο και αγαπημένα μουσικά shows της ελληνικής τηλεόρασης. Ποιος αναδείχθηκε μεγάλος νικητής και ποιοι δυσκολεύτηκαν να ξεπεράσουν τη βάση του 10%;
Το τηλεπαιχνίδι Family Game του Ant1 βρέθηκε στην κορυφή με ποσοστό 10.9% στο δυναμικό κοινό, ενώ ακολούθησε η πρεμιέρα της νέας σειράς της ΕΡΤ1 «Το Βραχιόλι της Φωτιάς» με 10.8%. Το «Σπίτι με το MEGA» σημείωσε 9.1%, με το The Voice μία θέση πίσω με 9%. Η πρεμιέρα για τον δεύτερο κύκλο της σειράς «Το Κόκκινο Ποτάμι – Η Συνέχεια» στο ΟΡΕΝ άγγιξε το 8.5%, ενώ το Chart Show με τη Δέσποινα Βανδή έφτασε στο 7.9%.
Στο σύνολο της τηλεθέασης το «Βραχιόλι της Φωτιάς» έκλεισε με μέσο όρο 13%, με το The Voice στη δεύτερη θέση με 12.6%. Το «Σπίτι με το MEGA» σημείωσε 10%, το Family Game 9.5% και το «Κόκκινο Ποτάμι – Η Συνέχεια» 8.1%. Το Chart Show άγγιξε το 7.7%.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως την ίδια ώρα η ξένη ταινία «Ροζ Πάνθηρας» στο Star κατάφερε να συγκεντρώσει 11.7% στο δυναμικό κοινό και 8% στο σύνολο, ενώ και η ελληνική ταινία «Ο Μπακαλόγατος» στο ΟΡΕΝ (20:00-22:00) 12.1% και 13.2% σε δυναμικό και συνολικό κοινό αντίστοιχα, κάνοντας ακόμη πιο έντονο τον ανταγωνισμό στην prime time.
Η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ο Μπακαλόγατος – 12.1%
Ροζ Πάνθηρας – 11.7%
Family Game – 10.9%
Το Βραχιόλι της Φωτιάς – 10.8%
Σπίτι με το MEGA – 9.1%
The Voice – 9%
Το Κόκκινο Ποτάμι – Η συνέχεια – 8.5%
Chart Show – 7.9%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Ο Μπακαλόγατος – 13.2%
Το Βραχιόλι της Φωτιάς – 13%
The Voice – 12.6%
Σπίτι με το MEGA – 10%
Family Game – 9.5%
Το Κόκκινο Ποτάμι – Η συνέχεια – 8.1%
Ροζ Πάνθηρας – 8%
Chart Show – 7.7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.