Τηλεθέαση: Ο γρίφος της Παρασκευής λύθηκε, η πρωτιά βρήκε τον δρόμο της…

τηλεθέαση

Η πραγματική τηλεθέαση, η διαφορά του 0,3%, το διαδικτυακό bullying και άλλες ιστορίες...

Μετά την μεγάλη αναστάτωση που προκάλεσε η δημοσίευση από το zappIT, των ποσοστών τηλεθέασης των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών της Παρασκευής στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων, δημοσιεύουμε σήμερα, ως οφείλουμε, τα τελικά ποσοστά απόδοσης των προγραμμάτων, όπως αυτά καταγράφονται στις επίσημες μετρήσεις τις Nielsen.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης που λάβαμε όλοι το πρωί του Σαββάτου και αφορούσαν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων για την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019, η Κατερίνα Καινούργιου, στο διάστημα 10:00 – 13:00 ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό, ενώ η Φαίη Σκορδά το ίδιο διάστημα ήταν πρώτη στο σύνολο. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε, όταν στην τηλεθέαση ανά τέταρτο (competition grid) που βγαίνει λίγη ώρα αργότερα, σύμφωνα με τον τρόπο που μετρά τα τέταρτα ο ΑΝΤ1, το Πρωινό φαινόταν να περνά μπροστά από το Ευτυχείτε στο δυναμικό κοινό.

Δείτε εδώ τα ποσοστά τηλεθέασης όπως ήρθαν σε όλα τα δημοσιογραφικά γραφεία και τη διαφοροποίηση που είχε ο ΑΝΤ1..

Τα “καθαρά” ποσοστά τηλεθέασης, όπως δημοσιεύτηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας, έχουν ως εξής:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Ευτυχείτε 16,4%
Το Πρωινό 16,1%
Στη φωλιά των Κου Κου 13,2%

ΓΕΝΙΚΟ

Το Πρωινό 17%
Ευτυχείτε 12,9%
Στη φωλιά των Κου Κου 12,1%

Η τελική σειρά κατάταξης των εκπομπών, λοιπόν, είναι όπως την παρουσίασε το zappIT το πρωί του Σαββάτου. Ωστόσο, δεν είναι αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία για μας, όσο η προσπάθεια… διασυρμού της αξιοπιστίας του site την οποία παρακολουθήσαμε με έκπληξη να εξελίσσεται στα social media συναδέλφων το πρωί του Σαββάτου. Με την ίδια ευκολία, όπως μαθαίνουμε, η προσπάθεια αυτή έγινε και με τηλεφωνικές τους επικοινωνίες προς άλλα διαδικτυακά μέσα για να σπεύσουν να διορθώσουν το “λάθος” που τελικά δεν ήταν λάθος…

Ακόμα, όμως, και όταν γίνονται λάθη -λογικό μετά από δεκάδες υπολογισμούς ποσοστών που κάνουμε καθημερινά-, ο τρόπος που θα το αντιμετωπίσεις δείχνει πολλά…