Τηλεθέαση: Ο Alpha κέρδισε την prime time και το δυναμικό κοινό της σεζόν

Alpha

Με απόλυτη κυριαρχία στην prime time έκλεισε για τον Alpha η φετινή τηλεοπτική σεζόν, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό.

Και την τηλεοπτική σεζόν 2018 – 2019, ο Alpha έκοψε πρώτος το νήμα της τηλεθέασης, τόσο στην prime time όσο και στο δυναμικό κοινό, αποδεικνύοντας πως στον μαραθώνιο του τηλεοπτικού στίβου είναι δρομέας μεγάλων αποστάσεων.

Το ανθρώπινο δυναμικό του καναλιού αντιμετώπισε δημιουργικά τις νέες προκλήσεις της αγοράς και έβαλε στο επίκεντρο των στόχων του τις ανάγκες των τηλεθεατών. Τα ποσοστά τηλεθέασης που κατέγραψε ο Alpha δικαίωσαν τη στρατηγική του και απέδειξαν ότι είναι ένας ισχυρός αντίπαλος για τον ανταγωνισμό και μια σταθερή επιλογή για το τηλεοπτικό κοινό.

Το έγκυρο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, η δυνατή μυθοπλασία, καθώς και το διαφοροποιημένο ψυχαγωγικό και ενημερωτικό πρόγραμμα του Alpha τον έφεραν στην πρώτη θέση, με υψηλές επιδόσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen από 01/10/2018 έως και 30/06/2019 ο Alpha ήταν στην 1η θέση στο δυναμικό κοινό 18-54 στην prime time με μέσο όρο 17,7%. Ακολούθησαν: Star 17%, ΣΚΑΪ 14,6%, ΑΝΤ1 14%, OPEN 6,5% (από 24/10), ΕΡΤ1 2,7%.

Πρωτιά κατέγραψε στην prime time και στο σύνολο πληθυσμού με μέσο όρο 18,7%. Ακολούθησαν: ΣΚΑΪ 16,5%, ΑΝΤ1 14,2%,Star 13,2%, OPEN 6,3% (από 24/10), ΕΡΤ1 4,4%.

Κατά το ίδιο διάστημα, ο Alpha ήταν πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 και στο σύνολο ημέρας, με 15,8%. Ακολούθησαν: Star 14,7%, ΑΝΤ1 14,7%, ΣΚΑΪ 12,9%, OPEN 7,9% (από 24/10), ΕΡΤ1 3,4%

Τα δυνατά χαρτιά του Alpha

Για άλλη μια χρονιά, ο Alpha επένδυσε στη μυθοπλασία και καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό με τις σειρές του. Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο Top 5 των προγραμμάτων μυθοπλασίας ο Alpha κατέκτησε τις 4 θέσεις, στο σύνολο πληθυσμού, με τις σειρές του «Το τατουάζ» (1η θέση), «Το σόι σου» (2η θέση), «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (3η θέση) και «Έλα στη θέση μου» (5η θέση). Στο δυναμικό κοινό 18-54 κατέλαβε 3 θέσεις με τις σειρές του «Το τατουάζ» (1η θέση), «Το σόι σου» (2η θέση), «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (4η θέση).

Δυνατή ήταν, επίσης, η παρουσία του ενημερωτικού και ψυχαγωγικού προγράμματος του Alpha. Για τις περισσότερες εκπομπές του καναλιού, η φετινή τηλεοπτική σεζόν έκλεισε με πρωτιά, στη ζώνη προβολής τους:

  • «Happy Day στον Alpha» (Δυναμικό κοινό 18-54)
  • «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
  • «Καλύτερα δε γίνεται!» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
  • «Μετά τα μεσάνυχτα» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
  • «Έλα στη θέση μου» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
  • «Το τατουάζ» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
  • «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
  • «Το σόι σου» (Σύνολο πληθυσμού)
  • «Αυτοψία» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
  • «360ο» (Σύνολο πληθυσμού)
  • «Φως στο Τούνελ» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)
  • «Πάμε πακέτο» (Σύνολο πληθυσμού)
  • «Kitchen Lab» (Σύνολο πληθυσμού & δυναμικό κοινό 18-54)