Τηλεθέαση: Μάχη μέχρις εσχάτων στην prime time – Στο 1,5% κρίθηκε η διαφορά

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Τι κι αν έχουμε μπει για τα καλά στη Μεγάλη Εβδομάδα, η μάχη για την τηλεθέαση στην prime time καλά κρατεί. Το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (15/4) το MasterChef βρέθηκε και πάλι απέναντι από τις σειρές μυθοπλασίας που το «καταδιώκουν», καταφέρνοντας ωστόσο να ξεφύγει για ακόμη μια φορά και να εξασφαλίσει την κορυφή για το Star, έστω και με μικρή διαφορά.

Στο 14,9% «έκλεισε» η τηλεθέαση για το μαγειρικό ριάλιτι, λίγο πριν μπει στην φάση της τελικής 10άδας του διαγωνισμού. Ακολούθησε ο «Τιμωρός» του Alpha, που για πρώτη φορά ανέβηκε στη δεύτερη θέση με 13,4% και ο «Άγιος Έρωτας» για το ίδιο κανάλι σχεδόν ισόπαλος στο 13,3%. Στον ΑΝΤ1 το Grand Hotel έδωσε 12,4% και τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» 10,6%. Μία μονάδα χαμηλότερα, η «Γη της Ελιάς» του Ανδρέα Γεωργίου βρέθηκε στην τελευταία θέση.

Τα πρωτεία στο γενικό σύνολο πήρε ο «Άγιος Έρωτας» έστω και στο παρά… ένα, αφού σημείωσε 17,8% έναντι 17,7% του Grand Hotel. Ακολούθησαν η «Γη της Ελιάς» με 15,5% και ο «Τιμωρός» με 14,2%. Στο 13,8% η τηλεθέαση για το MasterChef, ενώ σε διψήφια ποσοστά διατηρήθηκαν και τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» (11,1%).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

MasterChef – 14,9%
Τιμωρός – 13,4%
Άγιος Έρωτας – 13,3%
Grand Hotel – 12,4%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 10,6%
Γη της Ελιάς – 9,6%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 17,8%
Grand Hotel – 17,7%
Γη της Ελιάς – 15,5%
Τιμωρός – 14,2%
MasterChef – 13,8%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 11,1%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.