Τηλεθέαση: Μάχη με ανατροπές και ανακατατάξεις στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Δυναμικά συνεχίζεται η μάχη στην πρωινή ζώνη για την τηλεθέαση με τις εκπομπές να προσπαθούν να διεκδικήσουν περισσότερο μερίδιο στην πίτα. Στην πρωινή αρένα προστέθηκε και η εκπομπή του Επί Τόπου στο Open. Πώς διαμορφώθηκε το τηλεοπτικό τοπίο με αυτήν την αλλαγή;

Την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό κατέκτησε το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση το οποίο κατέγραψε 12%, ακολούθησε η εκπομπή της Μπέττυς Μαγγίρα με 11,3%, στην τρίτη θέση το Χαμογέλα και πάλι με 9,2%, το Επί Τόπου 6,4%, το Γεια σου 4,8%, οι Δεκατιανοί είχαν 3,9% και η εκπομπή της ΕΡΤ Δύο στις 10 2,7%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο το Σαββατοκύρικο με τον Μάνεση έφτασε στο 16,2%, οι Δεκατιανοί 11,7%, το Χαμογέλα και πάλι 10,8%, το Γεια σου 8,8%, το I love Σου Κου 8,3%, το Επί Τόπου κατέγραψε 7,2% και οι Δύο στις 10 2,7%

Η τηλεθέαση αναλυτικά…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 12%

I Love Σου Κου 11,3%

Χαμογέλα και πάλι 9,2%

Επί Τόπου – 6,4%

Γεια σου – 4,8%

Δεκατιανοί 3,9%

Δύο στις 10 2,7%

ΓΕΝΙΚΟ 

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 16,2%

Δεκατιανοί 11,7%

Χαμογέλα και πάλι 10,8%

Γεια σου 8,8%

I Love Σου Κου 8,3%

Επί Τόπου 7,2%

Δύο στις 10 2,7%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.