Την προτίμηση και τη στροφή τους προς τις σειρές μυθοπλασίας δείχνει ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια το τηλεοπτικό κοινό. Απέναντι σε ριάλιτι και αθλητικές αναμετρήσεις, τα αγαπημένα σήριαλ του κοινού είναι που ξεχωρίζουν και σημειώνουν εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης, τουλάχιστον για τα δεδομένα της εποχής.
Έτσι λοιπόν και το βράδυ της Πέμπτης (23/10) ήταν η μυθοπλασία που βρέθηκε στην κορυφή της prime time, με τον Alpha να προπορεύεται τόσο με το τελευταίο επεισόδιο της σειράς “Να με λες Μαμά” που συγκέντρωσε 18,4% στο δυναμικό κοινό, όσο και με τον “Άγιο Έρωτα” που ακολούθησε με 15,2%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο ποδοσφαιρικός αγώνας του Παναθηναϊκού χάρισε στον ΑΝΤ1 ποσοστό 14,2% έναντι 12% του Hotel Elvira στο MEGA. Η Ζενεβιέβ Μαζαρί υποδέχθηκε τα υποψήφια ζευγάρια στο First Dates και άγγιξε παρ’ ολίγον το 10%, ενώ η “Γη της Ελιάς” αρκέστηκε στο 7,9%. Εξαιρετικά χαμηλά μονοψήφια ήταν τα νούμερα τηλεθέασης για τις σειρές της ΕΡΤ1 που κυμάνθηκαν στο 1-2%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί τα δεδομένα ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακά, αφού ο “Άγιος Έρωτας” συγκέντρωσε μέσο όρο 23,7% (φτάνοντας το 26,6%) και το “Να με λες Μαμά” 21,1% (σε τέταρτο έως και 22,9%). Ακολούθησε ο αγώνας του “Τριφυλλιού” με 17,7% και η “Γη της Ελιάς” με 13%.
Σε διψήφια ποσοστά κρατήθηκε το Hotel Elvira (10,5%), ενώ το First Dates περιορίστηκε στο 7,2%. Στο 4,6% η “Ηλέκτρα”, στο 2,4% το “Παιδί” και στα μισά αυτού το “Απαραίτητο Φως”.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Να Με Λες Μαμά – 18,4%
Άγιος Έρωτας – 15,2%
Ποδόσφαιρο: Φέγενορντ-Παναθηναϊκός – 14,2%
Hotel Elvira – 12%
First Dates – 9,8%
Η Γη της Ελιάς – 7,9%
Ηλέκτρα – 2%
Το Παιδί – 1,9%
Απαραίτητο Φως – 1%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 23,7%
Να Με Λες Μαμά – 21,1%
Ποδόσφαιρο: Φέγενορντ-Παναθηναϊκός – 17,7%
Η Γη της Ελιάς – 13%
Hotel Elvira – 10,5%
First Dates – 7,2%
Ηλέκτρα – 4,6%
Το Παιδί – 2,4%
Απαραίτητο Φως – 1,2%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ