Για πρώτη φορά στη μάχη για τα νούμερα τηλεθέασης ρίχθηκαν οι πολύ πρωινές εκπομπές, την Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου, όπου και πρωταγωνίστησαν τόσο η ενημέρωση όσο και η ψυχαγωγία.
Κι αυτό μιας και πέραν των βασικών ενημερωτικών εκπομπών, μεταξύ των οποίων και η πρεμιέρα για το ανανεωμένο “Καλημέρα Ελλάδα” του ΑΝΤ1, επέστρεψε στην τηλεοπτική μας πραγματικότητα το Happy Day με την Σταματίνα Τσιμτσιλή στον Alpha καθώς έκανε πρεμιέρα και το νέο μαγκαζίνο “Νωρίς νωρίς” με τον Κρατερό Κατσούλη και τη Μαρία Ηλιάκη στο πρόγραμμα της ΕΡΤ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, λοιπόν, στην κορυφή για την τηλεθέαση της πρώτης μέρας της εβδομάδας βρέθηκε το “Happy Day” συγκεντρώνοντας ποσοστό 15.2% στο δυναμικό κοινό και η “Κοινωνία ώρα MEGA” με ποσοστό 17.2% στο γενικό σύνολο.
Αναλυτικά η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Happy Day – 15,2%
Κοινωνία ώρα MEGA – 13,7%
Καλημέρα Ελλάδα – 12,1%
Σήμερα – 6,3%
Νωρίς νωρίς – 5,5%
Ώρα Ελλάδος – 4,5%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Κοινωνία ώρα MEGA – 17,2%
Σήμερα – 15,2%
Happy Day – 12,2%
Καλημέρα Ελλάδα – 12%
Ώρα Ελλάδος – 9,8%
Νωρίς νωρίς – 6,2%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ