Τηλεθέαση: Η μουσική μάχη του Σαββάτου είχε ξεκάθαρο νικητή

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Ένα ακόμη Σαββατόβραδο όπου τα κανάλια διασταύρωσαν τα «ξίφη» τους στους πίνακες της AGB, διεκδικώντας την πρωτιά στην τηλεθέαση. Με διαφοροποιημένο πρόγραμμα λόγω της εθνικής γιορτής της 25ης Μαρτίου αλλά και του τέλους των σειρών μυθοπλασίας σε ΕΡΤ1 και ΟΡΕΝ, ο ανταγωνισμός περιλάμβανε σχεδόν εξ ολοκλήρου μουσικά σόου.

Ποιος κατάφερε να βγει νικητής;

Στην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκε το J2US, αφού σημείωσε 15.3% στο σύνολο και 13.8% στο δυναμικό κοινό 15-54. Το «Σπίτι με το MEGA» ακολούθησε με 14.3% (σύνολο) και 9.6% (15-54), το «Ό,τι Αγαπώ» με τον Γιάννη Μπέζο στο ΟΡΕΝ σημείωσε 4.5% (σύνολο) και 2.3% (δυναμικό κοινό), ενώ η «Αυλή των Χρωμάτων» στην ΕΡΤ2 έκλεισε με 3.5% (σύνολο) και 1.2% (δυναμικό).

Αξίζει να σημειωθεί πως την ίδια ώρα η ελληνική ταινία «Παπαφλέσσας» στον ΑΝΤ1 συγκέντρωσε 14.1% στο σύνολο και 17.3% στο δυναμικό κοινό.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Παπαφλέσσας  – 17.3%

J2US – 13.8%

Σπίτι με το MEGA – 9.6%

Ό,τι Αγαπώ – 2.3%

Αυλή των Χρωμάτων – 1.2%

 

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

J2US – 15.3%

Σπίτι με το MEGA – 14.3%

Παπαφλέσσας – 14.1%

Ό,τι Αγαπώ – 4.5%

Αυλή των Χρωμάτων – 3.5%

 

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.