Τηλεθέαση: Ανέβασαν στροφές οι Weekenders – Πώς διαμορφώθηκε η πρωινή ζώνη;

τηλεθέαση

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;

Μία ακόμη μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν οι πρωινές εκπομπές του Σαββατοκύριακου, την τελευταία ημέρα του Μαΐου. Ο Νίκος Μάνεσης κατάφερε να εξασφαλίσει την πρωτιά για λογαριασμό του Alpha, ενώ ανεβασμένα ήταν τα ποσοστά στο δυναμικό κοινό για τους Weekenders που έδειξαν να διεκδικούν ανοιχτά την πρωτιά.

Στο δυναμικό κοινό (18-54) λοιπόν το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε 15,8%. Ακολούθησε η Σίσσυ Χρηστίδου στο 13,3% και μια μονάδα πίσω οι Weekenders με 12,2%. Στο 6% οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ και στο 4,9% το δίδυμο Κρονάκη-Ιορδανίδης στη Δημόσια Τηλεόραση.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί η πρωτιά του Νίκου Μάνεση ήταν κάτι παραπάνω από δεδομένη, αφού συγκέντρωσε τηλεθέαση 22,3%. Εννέα μονάδες χαμηλότερα η Σίσσυ Χρηστίδου με το «Χαμογέλα και Πάλι» και στο 10,8% οι «Δεκατιανοί». Σε μονοψήφιες επιδόσεις περιορίστηκαν οι Πάτρας-Πανόπουλος (8,5%) και Κρονάκη-Ιορδανίδης (3,4%).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 15,8%
Χαμογέλα και πάλι – 13,3%
Weekenders – 12,2%
Δεκατιανοί – 6%
Καλημέρα είπαμε; – 4,9%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 22,3%
Χαμογέλα και πάλι – 13,4%
Δεκατιανοί – 10,8%
Weekenders – 8,5%
Καλημέρα είπαμε; – 3,4%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.