Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Το δεύτερο επεισόδιο του τρίτου κύκλου του Maestro είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το βράδυ της Τρίτης (3/12) οι τηλεθεατές του MEGA. Μετά την πρωτιά στην τηλεθέαση που χάρισε η πρεμιέρα της στο Μεγάλο Κανάλι, η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη έδωσε άλλη μία μάχη απέναντι στον ανταγωνισμό με τα δεδομένα να αλλάζουν και να παρατηρούνται ανακατατάξεις.
Ποιος εξασφάλισε την πρωτιά και πώς διαμορφώθηκε η κατάταξη στην prime time ζώνη;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πιο συγκεκριμένα, “κεφάλι” στην κούρσα πήρε η κωμωδία του MEGA “Έχω Παιδιά” με τηλεθέαση 15%. Υποχώρηση στο 13,8% (από το 19,6% της πρεμιέρας) για το Maestro που παρ’ όλα αυτά τερμάτισε στη δεύτερη θέση και ακολούθησε ένα εντυπωσιακό σερί με το Grand Hotel στο 13,7%, τον “Γιατρό” στο 13,6% και τον “Τιμωρό” στο 13%. Πάνω από τη βάση διατηρήθηκε το “VIΠ Καλά Γεράματα” (11,4%), ενώ σε μονοψήφιες τηλεθεάσεις περιορίστηκαν η “Φάρμα” (7,8%) και το Survivor (4,9%). Ουραγός για άλλη μια φορά η “Παραλία”, που έδωσε στην ΕΡΤ1 4%.
Αναφορικά με το γενικό σύνολο, εκεί ήταν ξεκάθαρη η επικράτηση του Grand Hotel με 18,1%. Τρεις μονάδες πίσω ο “Γιατρός” και στο 14,2% ο “Τιμωρός” για τον Alpha. Στο 12,3% “έκλεισε” η τηλεθέαση για το Maestro και στο 12,1% για το “Έχω Παιδιά”, ενώ πάνω από τη βάση κράτησε τον ΑΝΤ1 το “VIΠ Καλά Γεράματα” (11,6%). Στο 8,5% περιορίστηκε το Survivor και την κατάταξη συμπλήρωσαν η “Φάρμα” (8%) και η “Παραλία” (4,9%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Έχω Παιδιά – 15%
Maestro – 13,8%
Grand Hotel – 13,7%
Ο Γιατρός – 13,6%
Ο Τιμωρός – 13%
VIΠ Καλά Γεράματα – 11,4%
Η Φάρμα – 7,8%
Survivor – 4,9%
Η Παραλία – 4%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Grand Hotel – 18,1%
Ο Γιατρός – 15,1%
Ο Τιμωρός – 14,2%
Maestro – 12,3%
Έχω Παιδιά – 12,1%
VIΠ Καλά Γεράματα – 11,6%
Survivor – 8,5%
Η Φάρμα – 8%
Η Παραλία – 4,9%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ