Survivor: Τι τηλεθέαση έκανε το πάρτι της ένωσης και πού κινήθηκε ο ανταγωνισμός;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Πρωτιά στην τηλεθέαση και συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό πήρε το πάρτι της ένωσης του Survivor, που προβλήθηκε το βράδυ της Κυριακής 23 Απριλίου στον ΣΚΑΙ.

Στο δυναμικό κοινό το Survivor σημείωσε μέσο όρο 21,3%, η Γη της Ελιάς 15,7%, το IQ 160 14,7% και το Μαύρο Ρόδο 11,6%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η Γη της Ελιάς είχε μέσο όρο 23,3%, το Survivor 22,8%, το Μαύρο Ρόδο 17,1% και το IQ 160 14,2%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Survivor – 21,3%

Γη της Ελιάς – 15,7%

IQ 160 – 14,7%

Μαύρο Ρόδο – 11,6%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Γη της Ελιάς – 23,3%

Survivor – 22,8%

Μαύρο Ρόδο – 17,1%

IQ 160 – 14,2%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.