Star: Ανέκαμψε και με το παραπάνω η τηλεθέαση του καναλιού

Star

Οι ευχάριστες εκπλήξεις και τα σταθερά "τιμόνια"...

Είναι από τα κανάλια που ταλαιπωρήθηκαν περισσότερο από το νομοσχέδιο Παππά. Το δίμηνο που μεσολάβησε από τον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες μέχρι την απόφαση του ΣτΕ, το Star «πάγωσε» το νέο του πρόγραμμα και έχασε πολλά από τα πρότζεκτ που ήθελε να βγάλει στον αέρα την τρέχουσα σεζόν, όπως το The Voice και το Survivor. Από τον Νοέμβρη έως σήμερα ο σταθμός «έτρεξε» για να καλύψει τη χαμένη απόσταση, συγκριτικά με τους αντιπάλους του και από ότι φαίνεται τους πρόλαβε στη στροφή.

[dfp_ads id=236982]

Οι μετρήσεις τηλεθέασης δείχνουν πως το κανάλι έχει μπει δυναμικά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, τόσο με τους σταθερούς του πολεμιστές -Μάρα Ζαχαρέα- όσο και με κάποιους απρόσμενους παίκτες -Shopping Star.

Ξεκίνησε ως outsider και κατέληξε στην πρώτη θέση του πίνακα της Nielsen. Το Shopping Star την εβδομάδα 23-27 Ιανουαρίου σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης στο σύνολο 16,2%, στο δυναμικό 18,6% και στις γυναίκες 15-44: 24,3.

Το απόγευμα, ο Τροχός της Τύχης συνεχίζει τη θριαμβευτική του πορεία με ποσοστό 21,0% στο σύνολο και 20,9% στο δυναμικό κοινό.

Όσο για το κεντρικό δελτίο, τερμάτισε πρώτο σε απόλυτο αριθμό τηλεθεατών στο σύνολο για την εβδομάδα που μας πέρασε με 753.304 (19,5%). Ακολούθησαν ο Alpha με 700.972 (20,2%) και ο ΑΝΤ1 με 560.005 (16,1%).