Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Ο Νέστορας Νέστορας ήταν ο μεγάλος νικητής του MasterChef 2025. Σε έναν τελικό γεμάτο αγωνία, ένταση, συγκίνηση και ενθουσιασμό, ο 27χρονος μάγειρας κατάφερε να κερδίσει τον πολυπόθητο τίτλο και το χρηματικό ποσό του διαγωνισμού το βράδυ της Τετάρτης (25/6), πανηγυρίζοντας μαζί με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Τι τηλεθέαση σημείωσε ο Μεγάλος Τελικός;
Στο δυναμικό κοινό (18-54) το τελευταίο επεισόδιο του MasterChef 2025 συγκέντρωσε μέσο όρο 19,1%. Αξίζει να σημειωθεί πως στο τελευταίο μισάωρο και κατά την ανακοίνωση του μεγάλου νικητή, το μαγειρικό reality του Star άγγιξε το 29,7%. Τα ποσοστά αυτά του έδωσαν και την πρωτιά στην prime time ζώνη απέναντι στις σειρές μυθοπλασίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολούθησε το Grand Hotel με 15,5% και ο “Άγιος Έρωτας” 13,9%. Η “Γη της Ελιάς” έδωσε στο MEGA μερίδιο 12,5% και τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” κράτησαν τον ΑΝΤ1 σε διψήφια επίπεδα (10%). Τέλος, η “Παραλία” της ΕΡΤ αρκέστηκε στο 2,7%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο και εκεί το MasterChef 2025 έδωσε στο Star υψηλή τηλεθέαση της τάξης του 18,4%. Μάλιστα, στο τελευταίο μισάωρο του μαγειρικού διαγωνισμού οι μετρήσεις έδειξαν μέχρι και 31,4%.
Ωστόσο, την πρωτιά στο γενικό σύνολο σχεδόν μοιράστηκαν “Άγιος Έρωτας” (18,9%) και Grand Hotel (18,8%), με το μαγειρικό ριάλιτι του Star να ακολουθεί σχεδόν μισή μονάδα πίσω. Πολύ κοντά και η “Γη της Ελιάς” (17,8%), που συνεχίζει να δείχνει τη δυναμική της, ενώ τα “Παιχνίδια Εκδίκησης” βρέθηκαν στο 10,3%. Ουραγός και εδώ η “Παραλία” με ποσοστό 2,8%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef 2025 – 19,1%
Grand Hotel – 15,5%
Άγιος Έρωτας – 13,9%
Η Γη της Ελιάς – 12,5%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 10%
Παραλία – 2,7%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 18,9%
Grand Hotel – 18,8%
MasterChef – 18,4%
Η Γη της Ελιάς – 17,8%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 10,3%
Παραλία – 2,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ