Ένας απολογισμός της ανελέητης μάχης MEGA – ANT1!

Με τη διαφημιστική πίτα να μειώνεται συνεχώς, τα τηλεοπτικά κανάλια αναζητούν λύσεις για να μπορέσουν να γεμίσουν τα προγράμματά τους με όσο το δυνατόν οικονομικότερες λύσεις.

Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τη φετινή σεζόν στο MEGA, ιδιαίτερα στο prime time, τους έχουν αφήσει πίσω στην κούρσα της τηλεθέασης, με αποτέλεσμα να χάνουν μέρος της πίτας και τα έσοδά τους να μειώνονται συνεχώς.

Ο ΑΝΤ1 μάλιστα, δεν έχασε την ευκαιρία και επιτέθηκε δυναμικά στο prime time, δημιουργώντας μία ζώνη με «Σουλεϊμάν», «Ράδιο Αρβύλες», «Όλα» και «Βράδυ», αλλά και «Το αμάρτημα της μητρός μου» και τελευταία το «Δείξε μου το φίλο σου». Το αποτέλεσμα; Ο ΑΝΤ1 να προηγείται από το MEGA, και στο κανάλι της Μεσογείων να ανησυχούν ότι θα χάσουν κι άλλο κομμάτι από τη διαφημιστική πίττα.

Όπως θα δείτε λοιπόν στους παρακάτω πίνακες, τις τελευταίες τέσσερις βδομάδες, ο ΑΝΤ1 προηγείται στο prime time στο γενικό σύνολο, ενώ στο δυναμικό κοινό τις τελευταίες τρεις βδομάδες.

Ωστόσο, αξίζει να παρατηρήσουμε ότι το MEGA, έστω και με επαναλήψεις σειρών, εξακολουθεί και κρατά τη δεύτερη θέση στην κούρσα, παρά το ότι στον ALPHA βγάζουν καινούργια προγράμματα, αποδεικνύοντας μάλλον, ότι οι εκπομπές της Κάντζας στο prime time, δεν είναι προτεραιότητα για τους τηλεθεατές. Ενδιαφέροντα, όπως θα δείτε και στους παρακάτω πίνακες είναι και τα στοιχεία τηλεθέασης για το σύνολο βδομάδας.

Εκεί, το MEGA εξακολουθεί να προηγείται στο γενικό σύνολο, αλλά στο δυναμικό κοινό, τις τρεις τελευταίες βδομάδες έχει περάσει στη δεύτερη θέση. Συμπέρασμα; Η μάχη της τηλεθέασης (και ως εκ τούτου της διαφημιστικής πίτας) κορυφώνεται και δεν είναι καθόλου τυχαίο που το MEGA έκανε τα αδύνατα δυνατά για να βγάλει άμεσα το «Master Chef», ελπίζοντας ότι θα… ανακόψει την επέλαση του ΑΝΤ1!

Κι επειδή οι αριθμοί, λένε πάντα την αλήθεια, ιδού λοιπόν αναλυτικά, οι επιδόσεις των σταθμών τις τέσσερις τελευταίες βδομάδες, στο prime time, αλλά και στο σύνολο ημέρας:

Μπορεί για κάποιους να είναι απλά… αριθμοί, αλλά για τα επιτελεία των τηλεοπτικών σταθμών, το «ταμείο» της τηλεθέασης, καθορίζει κατά πολύ το ταμείο τους. Ιδιαίτερα λοιπόν αυτή τη δύσκολη οικονομική περίοδο, οι αριθμοί αυτοί, όσο και να μην θέλουν να το παραδεχτούν, έχουν μεγάλη σημασία…!

Γρηγόρης Μελάς

Διαβάστε όλες τις MEDIA ειδήσεις εδώ!