Αννίτα Πάνια: Τι τηλεθέαση σημείωσε η πρεμιέρα του Next Please στο ΟΡΕΝ;

Αννίτα Πάνια

Πώς κινήθηκε ο ανταγωνισμός στη μεσημεριανή ζώνη;

Ποδαρικό έκανε το μεσημέρι του Σαββάτου (10/2) η νέα εκπομπή με την Αννίτα Πάνια στο ΟΡΕΝ, μπαίνοντας δυναμικά στη μάχη για την τηλεθέαση. Το «Next Please» είναι το καινούργιο τηλεπαιχνίδι του σταθμού, που υπόσχεται να μοιράσει χιλιάδες ευρώ και πλούσια δώρα στους συμμετέχοντες, κρατώντας συντροφιά στους τηλεθεατές τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου.

Ντυμένη στα αγαπημένα της… μαύρα και με ροκ διάθεση, η Αννίτα Πάνια καλωσόρισε τους τηλεθεατές στο πλατό του νέου της παιχνιδιού, εξηγώντας τους κανόνες και τα δώρα που περιλαμβάνονται σε αυτό, ενώ στο πλευρό της είχε τον Γιώργο Ταλάντσεβ.

Τι τηλεθέαση σημείωσε όμως η πρεμιέρα του «Next Please»; Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Nielsen, η Αννίτα Πάνια «έκλεισε» με 5,3% στο δυναμικό κοινό. Την ίδια ώρα στη μεσημεριανή ζώνη, το «Καλύτερα δε Γίνεται» άγγιξε το 12% και το «Stars System» μία ανάσα πίσω στο 11,8%. Τέλος, το «Ακόμα δεν είδες τίποτα» έφτασε το 9,1%.

Όσον αφορά το σύνολο, η Αννίτα Πάνια συγκέντρωσε τηλεθέαση 7,9%, την ώρα που την πρωτιά στη ζώνη εξασφάλισε η Ναταλία Γερμανού με 13,8%. Ο Κώστας Τσουρός ακολούθησε στο 12%, ενώ η αστρολογική εκπομπή της Άσης Μπήλιου «έκλεισε» στο 8,2%.

Πάντως η τηλεοπτική επιστροφή της παρουσιάστριας φάνηκε να ενθουσίασε και τα social media, αφού το hashtag #nextplease κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των trends στο Χ (πρώην Twitter), με τους χρήστες να αποθεώνουν την ίδια και το καυστικό της χιούμορ.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Καλύτερα δε Γίνεται 12%
Stars System 11.8%
Ακόμα δεν είδες Τίποτα 9.1%
Next Please 5.3%

ΣΥΝΟΛΟ

Καλύτερα δε Γίνεται 13.8%
Ακόμα δεν είδες Τίποτα 12%
Stars System 8.2%
Next Please 7.9%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία για την τηλεθέαση είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.